-
2nd November 2004, 15:48
Tilbakemelding ønskes på "I Slett Lune"
Den skulle sendes inn til Amatørfilmfestivalen i Oslo. Vi gjorde alt siste uken før innsendingsfrist. :?
-
15th February 2005, 01:31
Ensign
.
La merke til at det er en bekjent som står bak disken, dette var litt rart siden jeg kjenner dere i GHL ganske godt privat, og at jeg har bekjentskap til Kjetil, som var en tildfeldig person bak disken. Enda morsommere når en av dere la merke til at han sa ''va han dridas'', da måtte jeg le.
Men: Over til det som har med filmen å gjøre. Det jeg liker best med hele filmen er lyd/foto når Dag (mr jakke) gir hamburgeren til Petter (aka Christian & Mr.Rød genser), syns bare det var utrolig fett.
Forsto heller ikke det med hun der jenta, hun går liksom ikke tilfeldig inn i et smug, var litt feil det, hun ville heller gått forbi og kikket inn, få øye på noe, og så gå inn, ikke bare spasere rett inn, som om det var planlagt at hun skulle gå inn der for der lå han helt sikkert.
Syns også krittmerkene var dårlig markert i filmen, fatta ikke at han drepte begge to før jeg så den to ganger, og fikk vite av deg, Kyrre at det var det som egentlig skjedde, forfor jeg ble så forvirra og tenkte mye på om han ble tatt osv siden jenta så ham, men fatter nå, siden hun var, død? Hehe...!
Men ellers, min favoritt fra GHL, i alle fall nå, som jeg forstår den bedre!
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker