hvordan kan jeg gjøre forandringer på den a :? :?: :? :?:Opprinnelig postet av Kenny Wang
Selv om du har bare en lyd, så kan du jo gjøre forandringer på den da. Bruk fantasien!
hvordan kan jeg gjøre forandringer på den a :? :?: :? :?:Opprinnelig postet av Kenny Wang
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Som sagt, bruk fantasien. Men du kan feks øke eller minke bassen i lyden. Du kan speede opp eller ned, du kan forandre pitchen. Du kan øke eller senke volumet.
ok...takk for tipset :wink:Opprinnelig postet av Kenny Wang
men jeg syns i hvertfall at lyden
jeg har brukt er bedre enn ikke no![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Jeg må si det plager meg at jeg brukte masse tid på å laste ned denne gigantiske fila bare for å se filmen med lydeffekter, men jeg gjorde det nå allikevel. I have my self to blame.
Det ble jo straks mye bedre med slaglyder. Og finalescenen var ikke langt fra fengende nå. Men dere burde tenke på å forandre litt på lydene. Det er alt for tydelig at den samme lyden er brukt.
Men ikke bruk tid på å mekke på gamle filmer. Når en film er ferdig, så er den ferdig mener nå jeg. Så kan man heller gå videre å lage en ny produksjon i stedet. Lærer mer av det.
takk for kritikken...skal skaffeOpprinnelig postet av Kenny Wang
meg flere lyder snart :wink:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
jeg har filmen på en annen pc uten internett tilgang...så det kan ta litt tid får jeg får tid til å flytte den over og legge den ut...
![]()
men jeg legger den ut så fort jeg kan :wink:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Har ikke orket å se filmen enda, skal ty til det etterhvert antar jeg.
Vil bare nevne at jeg har fjernet versjonen uten lydeffekter, men kan legges tilbake om ønskelig.
Ellers vil jeg foreslå at du bruker TMPGenc for å encode filmene dine til VCD/SVCD (.mpg) kvalitet. For encoding til .wvm kan du bruke Windows Media Encoder. Det er ihvertfall bare usaklig at 10min med film skal ta 200mb med diskplass.
Siden det er min server og min upload så er dette nesten en slags kommando. "LÆR DEG KOMPRIMERING", sa den høye røsten utover landskapet...
klart jeg respekterer dette når jeg låner din server....jeg skal snart fjerne nesten alt jeg har lastet opp der...Opprinnelig postet av dahlskebank
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Bokmerker