Hei!
Ganske tøff, og dere gjør en god jobb som er gjennomført.
Skal jeg komme med konstruktiv kritikk så må det være orginalitet og manus. Selve idé var ikke særlig spessiel, heller ikke særlig orginal. Prøv neste gang å finne en litt dypere mening med filmen;
- Hva vil dere fortelle ved filmen?
- Hvordan vil dere få det frem?
- På vilken måte vil dere bruke sjangeren til å hjelpe moralen/temaet/meningen å komme frem?
Still dere disse spørsmålene neste gang dere finner på en idé eller skriver manuset til idén, kansje det vil hjelpe filmen med å få den virke på flere stadier. Med det så mener jeg at en film bør virke på et tolkningsstadie der man kan tolke og finne frem tema og mening med filmen, litt mere det kunstneriske med filmen. Som f.esk handler "Hitman" bare om skyting og vold, kansje den vil fortelle noe mer?
Et stadie der filmen er underholdene og fungerer som en underholdning for "Ola Normann" viss dere skjønner? (Dette syntes jeg dere klarte veldig bra!)
Og et treddje stadie hvor filmen er visuelt pen å se på, dette har dere klart veldig bra med gjennomførte effekter som ikke ser hullete og "cheezy" ut. Kansje dere bør jobbe litt med fargekorrigering. Utsnitt og komposisjon var også veldig flott. Fin dybde i bildene også.
Så håper dette kan hjelpe dere med å lage en enda bedre film neste gang!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker