Viser resultater 1 til 7 av 7
    Ensign
    Medlem siden
    Sep 2008
    Svar
    28

Standard Tilbakemelding på "The Foreskins - 10 ekle låter på 10 minutter"

Hva syns dere om musikkvideoen vi har laget?
    Brukte dette prosjektet til å lære litt mer om filming og teknikker og det har vi gjort.
    I alle fall med lyssetting som jeg syns var perfekt i hele filmen.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ly0bDOHI14I]http://www.youtube.com/watch?v=ly0bDOHI14I[/ame]

Commander
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    365

Standard Sv: Tilbakemelding på "The Foreskins - 10 ekle låter på 10 minutter"

Vel lyssettingen var vel ikke perfekt. På noen scener så man røyk maskinen, fy fy!

Noen ganger litt for "cheezy" overganger viss dere skjønner.

Dere hadde veldig kul location, kule skuespillere og.

Så en artig film

Purple Cow Pictures

Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
    JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
    Røde NTG-2
    Regi & Foto

Ensign
    Medlem siden
    Sep 2008
    Svar
    28

Hehe, takker for tilbakemeldingen, det med røykmaskinen er bevisst, vi ville skape en slags amatørish følelse ved å se den. Men om dette var en god idè eller ikke er en annen sak. Mener du at vi burde ha fjernet den?

Det med overgangene, videoen er jo "relativt" cheesy fra før av, men skjønner hva du mener..

Commander Hakvaag sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Oslo
    Svar
    313

Fikk dessverre ikke sett hele videoen. Men jeg fikk inntrykk av dere burde jobbe litt mer med utsnittene. Noen som ikke var så bra. Og dere burde kanskje har fargekorrigert filmen?
    Jon-André Hakvåg
    Filmfotograf

Vimeo - YouTube - Twitter
    Canon EOS 7D
    Canon EF 28mm f/2.8

Cadet 4
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    15

Bra location som sagt, redigeringsmessig veldig skuff. Dere burde synce filmen med musikken mer og filme fra litt fetere vinkler.
    Virker også som noen skuespillere ikke setter seg 100% inn i rollen, men det er ikke noe viktig i en test-produksjon.
    stå på

Ensign
    Medlem siden
    Sep 2008
    Svar
    28

Hehe, tror vi hadde blitt litt skeptisk til personene hvis de levde seg 100 % inn i rollene.

Det er mye intern humor her når jeg tenker meg om, så denne filmen skulle kanskje ikke ha blitt vist for offentligheten.

Men ja, skjønner kritikken.

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    113

ikke zoom og gjem røykmaskinen

men ellers bra

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •