Kreativt!
Hvorfor har du ikke reklamert med den musikkvideoen som ble så sinnsyk populær btw?![]()
Heihei.
Vil gjerne ha tilbakemelding på denne reklamefilmen for JusHjelpa Midt Norge.
Det er jeg og en til som har gjort alt arbeid rundt filmen, vi går 2.klasse Media på VGS.
Jushjelpa reklame on Vimeo
Det er skutt på EX-1 med SGblade. Spør vist dere lurer på noe.
Takk på forhånd.
Mvh Sondre Blaasmo
Kreativt!
Hvorfor har du ikke reklamert med den musikkvideoen som ble så sinnsyk populær btw?![]()
Haha. Til sånn info så digger jeg den. Mange i klassen min (i alle fall noen) har også sett den, og de digger den!Og jeg fikk med meg at det var ikke bare vi som likte den, det var visst noen som hoppet som likte den også. Men uansett: Nå drar jeg til Polen, vi snakkes
(Stressa, sikkert mange skriveleif her nå)
Det spilles på humor - greit nok. Idèen er god, men syns ikke gjennomføringen fenger. Det drøyer alt for lenge før det skjer noe som er interessant, og jeg ville sikkert switcha til en annen kanal før denne fikk utspille seg i særlig grad.
Det som falt meg inn var å gjøre om på klippingen. Om man ser mannen som raser oppover trappene med motorsag først, og så jenta som ser på skjemaet/avtalen. Da forstår man raskt at hun er i trøbbel.
Bruken av musikk var merkelig. Det virket som en kopi av Peter Griffin som fikk sin egen temalåt når han spradet nedover gatene - musikken kom, og forsvant.
Jenta snakker ikke T Y D E L I G nok til at jeg greier å oppfatte hva hun sier. Jeg er trønder selv, men dette virket gresk første gang jeg så på.
Lyden av dama i telefonen drukner i både skrikende jente og motorsag. Veldig synd, og senker kvaliteten betraktelig.
TEKNISK derimot er det derimot mer pluss enn minus.
Bokmerker