Litt for sent for meg å se den nå, ska se om jeg får tid i morgen, men utifra det du nettopp sa om musikksmaken din har jeg store forventninger :P
Digger de bandene selv...
Hei,
Da har jeg lagt ut betenkt musikkvideo her nå NF, er det noen som gidder å kommentere film eller musikk er det hyggelig![]()
Låta har vi skrevet selv, og videoen er noen klipp fra en konsert vi hadde samt fra vi var i studio.
Musikksmaken til oss gutta i bandet der a'la Pink Floyd, Dire Strates, Eric Clapton, så noe Hip Hop bør ikke forventes :P
Jeg spiller forøvrig Fuzz Gitar her Rytme og solo, mens Jan-Ivar spiller fingerspill rytme.
Vel uansett ha en fortsatt god kveld![]()
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Litt for sent for meg å se den nå, ska se om jeg får tid i morgen, men utifra det du nettopp sa om musikksmaken din har jeg store forventninger :P
Digger de bandene selv...
jeg likte sangen veldig godt, syns det er kult at dere har skrevet låta selv.
men musikkvideoen syns jeg ble litt.. "oppramsing av hvilke effekter programmet har" på en måte. ikke ta dette negativt eller noe, jeg er bare mer den typen som bygger effekten så mye som mulig fra bunnen og opp selv, enn å bruke en ferdiglaget en. selv om den kanskje ikke blir like bra, så blir den min =)
Et par ting jeg stusset over var den sjakten, den likte jeg veldig godt, der hvor kameraet nesten "datt nedover".
også lurte jeg på om det er Particle Illusion du har brukt til å lage den "reise i tid" turbinen, flammene og lignende ting.
ellers var jeg veldig fornøyd med sangen =).
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Det var nettopp det det var!!men musikkvideoen syns jeg ble litt.. "oppramsing av hvilke effekter programmet har" på en måte., dette var mitt første prosjekt etter jeg gikk fra Studio8 eller 7 til Edition v5.0, så jeg oppførte meg som en unge innlåst i godtebutikken, når det gjaldt effekter ... Pøvde vel egentlig alle coole filtere & effekter jeg kunne finne ... hehe
Nei alle effekter er Edition eller backdropsEt par ting jeg stusset over var den sjakten, den likte jeg veldig godt, der hvor kameraet nesten "datt nedover".
også lurte jeg på om det er Particle Illusion du har brukt til å lage den "reise i tid" turbinen, flammene og lignende ting., Tror det er faktisk et backdrop fra Studio jeg endret farger på , hvorpå jeg gjorde deler av det transparent om jeg ikke husker feil
, Ellers så var det et backdrop fra www.animationsforvideo.com.
Må også inrømme at det er på FX jeg har min store interesse, og mye har skjedde etterpå (kjøpte blant annet a:m) i dag ville gjort forferdelig mye anderledes, men gidder liksom ikke lagen en ny video for betenkt![]()
Videomaterialet jeg hadde å jobbe med var dårlige VHS opptak, da er det også fristene å gjemme det i effekter.
Ellers takker jeg for at du gadd å se på Kim![]()
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Nå har jeg sett igjennom filmen. Den var slett ikke verst, mange stilige effekter, spesielt den med sjakten. Synes også det var litt fett når et video vistes på mikrobølgeovnen, når kamera gikk forbi den
Musikken var ganske kul, stilig gitarspill, selv om vokalen ikke var all verden!
Bokmerker