Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 11 til 17 av 17
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    219

Standard Tilbakemeldinger på Jackass-film

Er egentlig helt enig. Var teit av meg å poste den her i det hele tatt Holder på med noe seriøst nå, men er mye stress å finne en uke der alle har tid, så vi får se hvordan det går. Legger det ut her når det er ferdig

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Sitat Opprinnelig postet av eppis
    Jeg hater Jackass. Jeg måtte bare si det.
    Du måtte ikke si det :P ingen som tvang deg til det. Og om noen hadde tvunget deg til det så MÅTTE du fortsatt ikke gjort det. Om noen hadde pekt ei hagle oppi kjeften din å sagt "DU MÅ SI DET ELLERSÅ SKYTER JEG", så hadde du fortsatt ikke vært nødt til og si det. Du hadde faktisk gjort oss en tjeneste ved og ikke si det da. Ikke vær så forbanna arrogant, si heller hvorfor du hater det isåfall. Med en sånn utmerkelse som "måtte bare si det" virker du som en arrogant, overklasse fisk som tror han er "over" andre mennesker fordi han mener det de driver med er feil. Vil du være en sånn person?

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Well said, Andreas.
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    41

Sitat Opprinnelig postet av Ustabil-Andreas
    Sitat Opprinnelig postet av eppis
    Jeg hater Jackass. Jeg måtte bare si det.
    Du måtte ikke si det :P ingen som tvang deg til det. Og om noen hadde tvunget deg til det så MÅTTE du fortsatt ikke gjort det. Om noen hadde pekt ei hagle oppi kjeften din å sagt "DU MÅ SI DET ELLERSÅ SKYTER JEG", så hadde du fortsatt ikke vært nødt til og si det. Du hadde faktisk gjort oss en tjeneste ved og ikke si det da. Ikke vær så forbanna arrogant, si heller hvorfor du hater det isåfall. Med en sånn utmerkelse som "måtte bare si det" virker du som en arrogant, overklasse fisk som tror han er "over" andre mennesker fordi han mener det de driver med er feil. Vil du være en sånn person?
    Hehe... Jeg "måtte" bare si det fordi det sitter inni meg og MÅ ut. :P Jeg er enig i at det var unødvendig. Men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er så populært å se folk skade seg selv, drite i munnen på hverandre osv (Jackass 2, som jeg har sett i to forskjellige selskap. Ble gal!) Og så er det så mange (også her jeg bor) som lager jackassfilmer selv, eller kommer til meg å spør om jeg vil filme og redigere. ÆÆÆ! Hehe.

Men tilbake til denne filmen...

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    110

har aldri kjønt hvorfor man lager jackass film men det er jodrit morsomt å se på:

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Huff ops: Håpte denne tråden ikke skulle se dagens lys mer... hehe.. crappy film.

DT
    DT er offline
    Lieutenant
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    bodø
    Svar
    99

hehe, det var nå artig for dere 8)
    Mvh Daniel