Ser vel ikke heeeelt hva den filmen har å gjøre på et amatørfilmforum, nei...
http://www.norskfilmforum.com/module...oint#dldetails
Innimellom blir det lagt inn en film som noen kan føle er provoserende.
"Joint" er en animasjonsfilm laget med webkamera som tilsynelatende viser ; ja : hvordan man ruller en joint ??
Liker vi dette ?
Synes musikken i bakgrunnen er passende til den lille filmsnutten som føles deperimerende..
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
Ser vel ikke heeeelt hva den filmen har å gjøre på et amatørfilmforum, nei...
ill pipe for beer!
I mangel på min ADSL, vel så har jeg ikke lastet ned noe særlig med filmer enda... hehe... men denne lasta jeg??
(Nyskjerrig liten tass jeg jada)
Vel "I'm to old for this shit", kan være et budskap her som går meg mil forbi ... (men så er vel ikke jeg målgruppen heller :? )
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
dårli film 8O ..
.G , yo
ikke veldig interresant film der. jeg er imot all dop.
tydelighvis har hasj og pot blitt JÆVLIG fett etter som jeg har skjønt det.
Omtrent hver eneste fest jeg har hvert på i det siste så er det en eller annen fjortis som kommer bort og spør om jeg kan skaffe dem hasj, som regel svarer jeg "jeg kan prøve å skaffe deg et liv, men det ser ut til å bli vanskelig"
Jeg er rett og slett dritt lei alt hasjen som har kommet inn på jessheim, forbanna idiotiske tapere som propper ungdommer fulle med dette.
Håper snart en eller annen klarer på en eller annen måte å dø av det her på jessheim, sånn at resten ser realiteten i det.
det var alt jeg hadde å si.
beklager om jeg har hvert irretabel på forumet de siste dagene. det er forstatt ikke min feil, jeg ser fortsatt sånn her ut etter fredagen.
http://www.ustabil.com/temp/kim_auau.jpg
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Dette BLIR for domt.... Syns de burde brukt fantasien sin på noe annet
selv om dette er et amatør film forum, bør det være visse grenser på hva som slipper inn
Steike, Ustabil-Kim! 8O
Så jo ut som du hadde fått grisejuling!
Hva er det som har skjedd?
ill pipe for beer!
off ja... så søren ikke godt ut...
folk nekter å dra fra en fest de ikke er bedt til, så blir de sure og flyr på oss.
vi var fler liksom, men jeg var bare uheldig og havna i bakken der ute i mørket uten at noen så det.
men kveldten endte fint med at de løp ut i skogen og gjemte seg =P
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Bokmerker