Var kul denneVet ikke om det var meninga, men jeg trodde først det var snakk om overføring av løspenger i en kidnappingssak, hehe.. Dette gjorde filmen bedre for min del, da jeg ble overrasket når jeg fant ut at det var noe helt annet. Jeg likte måten vi blir "lurt" på, men for å pirke litt, så virket det litt søkt at han hadde en kule rundt halsen med krutt i som passet akkurat den pistolen. Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor han fikk en pistol i utgangspunktet? Virket ikke som det var noe krav fra hans side. Og hvorfor skjøt han ungen? Ungen var jo på vei mot ham. Hadde skjønt det bedre hvis ungen løp vekk fra ham. Noen logiske brister her og der altså.
Noen andre småting:
Bra at dere har gjort ungen så mørk, dyster og interessant. Men dere kunne kanskje dratt det enda lenger. Jeg håpet ungen skulle være et "vilt dyr" som virkelig var crazy
Bildet er skarpt og måten dere bruker fokus på fungerer bra. Men syns kanskje dere kunne gjort noe med lysstyrken, kontrasten og/eller fargene for å få det til å se mer proft ut.
Syns dere burde brukt stativ på den første scenen da bilen kjører forbi (og kanskje når dere filmer fra "avstand" at de henter pistolen). Her blir det mer slitsomt enn en kul effekt at det rister. Resten syns jeg det funket bra med håndholdt.
Noe kan altså forbedres, men likte veldig godt at dere har laget en film som overrasker titteren.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Vet ikke om det var meninga, men jeg trodde først det var snakk om overføring av løspenger i en kidnappingssak, hehe.. Dette gjorde filmen bedre for min del, da jeg ble overrasket når jeg fant ut at det var noe helt annet. Jeg likte måten vi blir "lurt" på, men for å pirke litt, så virket det litt søkt at han hadde en kule rundt halsen med krutt i som passet akkurat den pistolen. Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor han fikk en pistol i utgangspunktet? Virket ikke som det var noe krav fra hans side. Og hvorfor skjøt han ungen? Ungen var jo på vei mot ham. Hadde skjønt det bedre hvis ungen løp vekk fra ham. Noen logiske brister her og der altså.

Bokmerker