Veldig bra ide, og veldig mange bra scener....
Dette kan bli virkelig bra....
Hei!
Laget nylig en trailer jeg gjerne ville ønsket tilbakemeldinger påAlt er filmet med Canon 5D mark II og i alt er det vel brukt rundt 3-4 objektiver. Vi er klar over at dubbinga av stemmene kunne trengt litt mer arbeid, men tiden ble knapp og det ble som det ble... På forhånd takk!
Veldig bra ide, og veldig mange bra scener....
Dette kan bli virkelig bra....
Ut ifra traileren så kan dette bli en morsom heist spoof. Hvis samme humoren holder sin integritet igjennom hele filmen og filmskaperne er konsekvente på at dette er en parodi/komedie slik det står fram av klippene, så tror jeg selve filmen kan bli severdig. Dere har tatt alle slike planleggingsfaser på kornet om hvor lett ranerne synes det er å gjennomføre ting i forkant og så punchliner dere hvert eneste forslag med at det går rett i dass som seg hør og bør - og dette gir en fin rytme og rød tråd gjennom traileren som gjør at den holder spenningen oppe og gir seeren lyst til å se hvordan denne filmen ender. Jeg kommer i alle fall til å se filmen hvis jeg får muligheten.
Sist endret av Kenny Wang; 30th September 2010 kl 23:14
Takk og takk! Flott at flere liker den, gir oss videre motivasjon!
Heisann!
kul trailer dere hadde, jeg er enig med Kenny her også.
skal filmen bli en bra film, burte den samme humoren holde integritet gjennom hele filmen. Ta kontakt når filmen er ferdig da, detta ser ut som et kult prosjekt, vis det ikke bare er laget en trailer da.
Daniel.Evensen@MediumFilmJR.com
Hovedsaklig så var planen bare å lage en trailer, men ettersom vi har fått mye positive tilbakemeldinger og vi bare stadig får fler og fler ideer så vurdere vi å spille inn enten en youtube-serie eller en film på rundt 30-45 min.
Bokmerker