Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    kaz
    kaz er offline
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Levanger
    Svar
    56

Standard Trailer - PLAN B

http://vimeo.com/4578235

Tre ungdommer gjennomfører et ran på et kjøpesenter og kommer seg enkelt unna. Iløpet av dagen er det derimot flere ting som går skeis, og samarbeidet mellom medlemmene blir svakere og svakere. Hvem som vil komme til å gjøre hva, er det ingen som vet. Kun én av dem vil stå igjen med byttet.
    A day without sunshine is like, you know, night.

Lieutenant Wigand sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Bergen
    Svar
    96

Standard Sv: Trailer - PLAN B

*Klapp klapp klapp klapp*
    Retorisk sett klarer dere å fange min oppmerksomhet, men føler jeg ikke står fast med to bein. Kommer nok til å se filmen
    mvh: Ken Martin Wigand
    [Når du brenner for noe, sett fyr på andre]

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Veldig bra! For meg funka traileren veldig godt! Godt foto, fine farger, god lyd, passende musikk og en story som gjorde tilsammen at jeg ble intressert. Hvor lang kommer den til å bli?

Lieutenant Commander mrlee70 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    288

Kul trailer!

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Trondheim
    Svar
    115

Stilig og fengende trailer! Håper vi får en mulighet til å se den her også

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Veldig fungerende trailer dette. Fadene til svart var plassert bra og de små innblikkene i filmen fikk meg til å ville se resten, og da er jo jobben i og for seg gjort selv om traileren ikke hadde noen kule ransscener/voldsscener som jeg gjerne vil at filmen skal inneholde. Jeg klarer likevel ikke ta det helt seriøst når skuespillerne er så unge, men noen ganger går det bra bare man begynner å se filmen og innretter seg det nye universet. Greit at ungdommer prøver å rane en bank, men når de gjør det med Heat-proffhet og de snakker som Olsenbanden at de alltid har en plan, så bli det litt i meste laget. Uten å ha sett filmen ville jeg kanskje tilpassa manuset til at kidsa sårt trengte penger for deretter å velge bankran og kopiere det de har sett gjøres på diverse Hollywood-filmer.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2008
    Svar
    40

Stilig det her.... kommer garantert til å se den når den kommer

Siden de er relativt unge fikk de meg til å tenke på olsenbanden jr. Gleder meg til hvordan selve ranet blir

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Sandefjord
    Svar
    164

Wow, bra jobba. Filmen så kjempe spendene ut Bare lurte på, blir dem jaget av politiet i filmen? FIkk ikke helt med meg hvorfor dem plutslig var på rømmen.

kaz
    kaz er offline
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Levanger
    Svar
    56

Tusen takk for alle tilbakemeldinger!

For å ta det første først: Filmen er nå på 32 minutter. Om det blir mulighet for dere å se den via internett vet jeg ikke enda, da produsentene jobber sårt for å skaffe rettigheter til musikk og diverse.

For å klargjøre historien litt; ranet er kun en liten del av filmen, siden det går helt knirkefritt. Det er det som skjer i etterkant som er konfliktene. Karen som skal hente dem dukker ikke opp, de går seg vill i skogen osv.

Angående politiet så er det litt usikkerhet. De vet rett og slett ikke om purken er etter dem eller ikke, og hvor de eventuelt befinner seg. De må bare anta det verste.
    A day without sunshine is like, you know, night.

Lieutenant Wigand sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Bergen
    Svar
    96

Standard

Hva heter sangen som er brukt i traileren?
    mvh: Ken Martin Wigand
    [Når du brenner for noe, sett fyr på andre]

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •