Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    finmmark
    Svar
    70

Standard trailer til Mini Hitler the movie

http://www.youtube.com/user/ijonas94#p/u/3/uuwDcUQDqUM

en liten trailer til den nye filme min.

et par utsnitt som jeg ikke er fonøyd med i den og noen klipp skule vært lengere.
    ruleteksten skule også fore mye saktere.

ellers så ønsker jeg kritik utover det.

Ps-noen som vet hvorfor bildekvaliteten blei dårlig når jeg hadde lasta den opp?
    RRP

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard

En ganske dårlig trailer - den sier oss ingenting og er for kort. Det er heller ikke en god teaser. Du forteller egentlig ingenting, bare viser oss tilfeldige bilder fra filmen. Det er ikke nok. Den rulleteksten du har med forklaring på slutten fungerer ikke, men hvis du hadde delt den opp og vist tekstplakater med litt og litt utover i traileren din, så kunne det nok funket og vi ville skjønt hva bildene dreide seg om. Ser jo ut som du har smørt sammen en mengde rare ting for å lage litt norsk Svidd Neger-humor, så filmen har nok sitt publikum, men jeg tror ikke traileren din får fram noe av dette og klarer ikke få seeren til å se potensialet som kanskje ligger i ferdig film.

Klipp den på nytt, tenk gjennom hvordan du vil framstille filmen og fordel tekstplakatene utover slik at de ligger som en dramaturgisk utvikler i traileren og får oss til å lure på hva det er vi skal få se videre.

Underkjent trailer fra min side.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    finmmark
    Svar
    70

Standard Tusen takk

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang Vis post
    En ganske dårlig trailer - den sier oss ingenting og er for kort. Det er heller ikke en god teaser. Du forteller egentlig ingenting, bare viser oss tilfeldige bilder fra filmen. Det er ikke nok. Den rulleteksten du har med forklaring på slutten fungerer ikke, men hvis du hadde delt den opp og vist tekstplakater med litt og litt utover i traileren din, så kunne det nok funket og vi ville skjønt hva bildene dreide seg om. Ser jo ut som du har smørt sammen en mengde rare ting for å lage litt norsk Svidd Neger-humor, så filmen har nok sitt publikum, men jeg tror ikke traileren din får fram noe av dette og klarer ikke få seeren til å se potensialet som kanskje ligger i ferdig film.

Klipp den på nytt, tenk gjennom hvordan du vil framstille filmen og fordel tekstplakatene utover slik at de ligger som en dramaturgisk utvikler i traileren og får oss til å lure på hva det er vi skal få se videre.

Underkjent trailer fra min side.

tusen takk,
    skal ta rådene dine og gjøre det nestegang jeg jobber med filmen.
    utset heller filmen lit for og få lit reklame:P
    RRP

Lignende tråder

1. Mini-dv tape
    Av pelsen i forumet Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr
    Svar: 17
    Siste tråder: 7th July 2010, 12:00
  2. Final cut pro til mini dv
    Av Krsk0 i forumet Programvare
    Svar: 0
    Siste tråder: 20th September 2009, 17:46
  3. Mini-dv til pc