Dette var jo ingenting. An Epic Tale? Mulig du prøver å være morsom og at det ikke er en episk historie, men jeg ler ikke. Kan ikke komme med en bedre tilbakemelding før jeg skjønner hva dette er.
Heihei!
Nå kan jeg endelig vise folk litt klipp fra vår nye film.
http://www.vimeo.com/5042823
Passordet er: tommetassen
Håper dere liker den!
Dette var jo ingenting. An Epic Tale? Mulig du prøver å være morsom og at det ikke er en episk historie, men jeg ler ikke. Kan ikke komme med en bedre tilbakemelding før jeg skjønner hva dette er.
som vanlig kenny..
Ja, det er humor.. egentlig så er det bare noen klipp jeg viser dere.. som jeg skrev i beskrivelsen..
vil du vite mer om selve filmen så kan du se her:
http://www.norskfilmforum.com/forum/...69642#msg69642
Hvis det er klipp, så si det er klipp. Når du skriver at det er en trailer, så ser jeg det som en trailer. Og siden man ikke vet noe om filmen, så kan man ikke anta annet enn det man ser. Dette var en elendig trailer. Filmen kan jeg ikke si så mye om siden traileren ikke gir meg noe skikkelig innblikk, men ut ifra infoen, så trenger den et veldig smart manus for å funke.
Gå inn på color correction på Vegas 8, så kommer de tre fargesirkelene opp. Skroller du ned ser du at det er en gain slide der. Har selv ikke prøvd dette, men antar at det skulle funke
Klippene så kjekke ut de, men jeg vet jo ikke mer om sammenhengen så egentlig kan jeg ikke si om de funker, men fargene så jo fine ut etc. =)
Og hvis det i tillegg var en trailer så var den veldig forvirrende, skjønte ingenting, noe av teksten (ikke alt) ble holdt alt for lenge (greit at du prøver å følge takten, men kansje litt statisk?), og jeg så ingen sammenheng mellom tekst og bildet som kom... Jobb mer med "traileren" så får du en Trailer =)
Canon 7D
Sigma 30mm 1,4.
Tidligere: Sulunuu
Ingenting med jantelov å gjøre. Jeg synes bare ikke det var noe bra. Snakker om selvinnsikt, Tommetass. Jantelov ville vært om det var bra og jeg likevel ville presse deg ned. Det er ikke alltid riktig å komme med en god tilbakemelding for å gi folk mestringsfølelse så lenge det ikke er bra nok, for det vil gi dem inntrykk av at det er bra nok og at det ikke trengs å fikses. Jeg aner ikke nok om filmen, så den sier jeg heller lite om, men traileren virket ikke til å passe til filmen og jeg fikk ikke lyst til å se den, og det betyr at det ikke var en bra trailer. Jantelov er ikke å si sannheten om det som suger, det er å lyve for å holde folk nede.
Vimeo suger. Syvende filmen jeg ikke får sett fordi Vimeo aldri laster det mer enn 3%.
EDIT:
Kan være i kombo med thainette.
Jeg legger meg i støvet. Tar tilbake alt jeg har sagt.
Dette var for min del en "parodi" på en trailer, men med klipp fra selve filmen.
Så å si at det er en trailer ble altfor misledende.
Beklager det.
Dere har helt rett.
Bokmerker