kule bilder mange steder, men film i litt dårlig vær også da, det er jo kult det også
Jeg og en kamerat holder på å lage en film i forbindelse med et skoleprosjekt. Oppgaven var å lage film om stjeling\nasking. Vi har slitt veldig med å filme, siden det er dårlig vær her på vestlandet omtrent hele tiden, og fordi det kun er oss to som er på samme gruppe. Vi har spilt inn rundt halve filmen og har for det meste dialogscener igjen. Dialogscenene er vanskeligst å filme siden begge spiller i samme scene, og vi trenger derfor hjelp med dem.
Har laget en liten teaser-trailer som du finner [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Z3x_tmzXbzI]her.[/ame]
Lagde også en annen teaser først, men den jeg har lastet opp er ikke den ferdige versjonen. Du kan se den [ame=http://www.youtube.com/watch?v=YnRiivYklCw]her.[/ame]
Takk for tilbakemeldinger![]()
kule bilder mange steder, men film i litt dårlig vær også da, det er jo kult det også
Vi filmer så ofte vi kan, men det pleier som regel å regne. Vanskelig å filme da. Vi filmet en gang det regnet og vi kunne kun bruke et lite klipp fra den scenen.Opprinnelig postet av ulairi
Flere tilbakemeldinger?
Kanskje litt plagsomt bruk av bilder som forteller det samme som teksten.
Dette ser veldig lovende ut, selv om jeg frykter det blir en moralprekende dramafilm. Utifra hva jeg har sett vil jeg tro at filming i regnvær vil være helt perfekt til denne filmen. Sikkert ikke til alle scenene, vet ikke manus, men til noen ihvertfall. Viktig å ha med seg en fyr som kan holde paraply overkameraet slik at du ikke får regndråper på linsa.
Tror du kunne kuttet vekk siste klipp av piggtrådgjerde og gått rett til teskten. Kanskje uten fading. For å rettferdigjøre det første klippet av piggtrådgjerde ville jeg ført opp prodfirma, regissør, eller annen tekst slik at klippet ikke virker helt meningsløst.
Håper filmen kommer på nett når den er ferdig, og gjerne ikke på YouTube. Kvaliteten der inne er elendig, og det er masse styr for at jeg skal få se filmene der inne.
Bokmerker