Det så jo utrolig bra ut!
Selvfølgelig var i "Transformasjonen" like High-tec som i filmen men det er vel "Litt" vanskeligere å lage :P
Nydelig!
Var alt laget i 3d? Bakgrunnen, bilene, hele greia?
Jeg så transformersfilmen her forleden og det ga selvfølgelig mersmak. Det førte til at jeg hentet frem og tørket støv (?!?) av 3D-transformersmodellen jeg lagde en gang på nyåret. Denne gangen gjorde jeg et tappert forsøk på motion tracking i samme slengen.
Animeringen er vel heller laber. Dette skyldes at riggen ikke er designet til å gjøre så mye annet enn å transformere bilen til robot, og er derfor ikke så velegnet til animering, samt at mine riggekunskaper er begrenset. Det faktum at jeg i tillegg er udugelig til å animere hjelper heller ikke stort.. hehe
Her er i allefall et lite klipp:
Animasjon - QuickTime 4.5MB
Crappy Youtube versjon:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=6rMVJ_sS3lI]http://www.youtube.com/watch?v=6rMVJ_sS3lI[/ame]
Skjermbilde:
![]()
Det så jo utrolig bra ut!
Selvfølgelig var i "Transformasjonen" like High-tec som i filmen men det er vel "Litt" vanskeligere å lage :P
Nydelig!
Var alt laget i 3d? Bakgrunnen, bilene, hele greia?
Satan så fett!
Hvor mye ville det kostet meg å bruke deg en gang?
Laks
Sykt! Enormt fett da![]()
Tusen takk for kommentarene folkens
Bakgrunnen er video (filmet med min mobil i mangel av noe annet...), resten er i 3D, hvilket vil si bileneOpprinnelig postet av Jokiz
Hvis det er Bumblebee du tenker på så er det nok ikke samme bilen. Bumblebee er en Camaro, mens dette er en Mustang. Mustangen er i filmen som politibil hvor han slåss med BumblebeeOpprinnelig postet av Hakvaag
Vi skal nok klare å komme til enighetOpprinnelig postet av StianSvendsen
![]()
Hvis det er Bumblebee du tenker på så er det nok ikke samme bilen. Bumblebee er en Camaro, mens dette er en Mustang. Mustangen er i filmen som politibil hvor han slåss med BumblebeeOpprinnelig postet av Hakvaag
[/quote]
Han hadde samme de samme fargene;P Dette var rett og slett RÅTT![]()
Skjønner ikke at du greier jeg! Det var kjempe bra. Har du drivet med 3D lenge eller?
he passion of making film.
Overkongelig fett! Minner mer om lekefigurene enn det gjør robotene fra filmen. Dette er så bra jeg skulle trodd du hadde jukset på et eller annet vis. Ser refleksjonen til den grå bilen i vannet og refleksjonen av transformeren i den grå bilen, how the hell man? Det her var så fornøyelig å se på at det ville vært en fryd å se en lengre kortfilm med dine transformers. Merkelig nok føltes ikke dette som CGI, det så mer ut som faktiske figurer, stopmotion og en anelse morsom liten animering her og der.
Konge!!...digga det med at Mustangen begynte å crushe neon'n.
Men uansett, drit bra animert, aner ikke hvordan du har greid det!
siden jeg ikke kan noe om 3d animasjon eller animasjon generelt så virka dette hel-proff't!!![]()
ony vx2100
Deathlense fisheye
Røde videomic
sony vegas 7
Bokmerker