Viser resultater 1 til 5 av 5
    Ensign
    Medlem siden
    Feb 2010
    Svar
    34

Standard Tredje Orden teaser

Hei

Da har vi fått laget en liten teaser til "Den Tredje Orden".
    Selv syntes jeg ikke musikken passer 100% og rytmen er litt feil i forhold til klipp
    Har dere noe annet å komme med?

YouTube- Tredje Orden Teaser 1

Trym

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    459

Standard

Fine bilder på det hele. Stilig at dere begir dere ut på ambisiøse prosjekter. Det eneste jeg har å si er at det ser ut som om alt er filmet på en scene. Jeg mener, dere filmer stort sett alt fra én vinkel. F.eks. når den første fyren blir drept så kunne dere fint hatt et close-up av ham akkurat når han blir stukket. Nå føler jeg at jeg ser alt fra avstand - jeg er veldig klar over at dette er noe jeg *ser* på - og med actionscener så er det sannsynligvis ikke dette man ønsker.

Ingen dialog i teaseren, så vi får ikke vite noe om historien. Det den forteller er at det tar plass i en annen tidsperiode, hvor protagonisten(?) går rundt og dreper folk. Antar da at han er på hevntokt. Altså sier dere mer om hvilken type film dette er, enn hva som faktisk skjer i filmen - som er helt akseptabelt for en teaser.

Så, veldig kult at dere gjennomfører et prosjekt som dette - med en slik setting. Jeg får lyst til å se filmen, men jeg er ikke sikker på om det er på grunn av handlingen i klippene dere velger å vise frem. Savnet også litt blod.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Sandefjord
    Svar
    164

Standard

Ikke så mye å tilføye det Skelton sa, men synes sverdet så veldig urealistisk ut og merket at ikke det var noen kutt skader på han som ble stukket i magen og dratt avgårdet, så litt rart ut.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard

Fysj.
    Jeg bare begynner i en ende jeg... Er sverdet laget av plast? Her savner jeg blod når han trekker sverdet ut av brystet på karen, men det som er mest irriterende er at sverdet så lett kommer ut av brystet på karen. Det skal litt til for å kjøre noe ned i brystet på noen, det være seg sverd, kniv, trestokk, knytteneve, etc. Det burde derfor være litt kraft involvert, feks at sverdet hadde hengt litt igjen, fra den vinkelen kunne det vært at karen med sverdet i seg holdt igjen sverdet i hånda si, og den andre karen tok litt i.

Klippene føles veldig lange og kjedelige, har dere teater som bakgrunn? Både kostyme og location ser ganske fett ut, men kostymene er litt ekstremt pene og nyvaska. I en slik tid hadde man ikke Omo Ultra og 95 graders kokvask. Dere burde brukt en dag på å skitne til tøyet så det så mer ekte ut. More gritty, more real. Ting må kortes ned. Det ser jo ut som om han i blått og hvitt begynner å smile på slutten, og det at han ser på det samme hele veien gir en følelse av at han gjør alt han kan for å ikke se inn i kamera.

Kutte kutte kutte kutte... Feks den falske nattscenen eller hva enn dere har prøvd å få til. Der må det klippes litt på slutten når han lander oppå han. De ligger såpass lenge i ro at man tror det er en hyrdestund. Også avsluttes hele teaseren med et klipp som ikke gir noen mening og som ikke er noe som helst i noen sammenheng. Føles som et dialogklipp hvor man egentlig skulle hørt noen si, "RELEASE THE KRAKEN!"...

Jeg håper Trip 2 er mer givende enn dette, hvis ikke er hele dagen min ødelagt.

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2010
    Svar
    90

Standard

Musikk og alt det ender litt for brått. Jeg skulle gjerne hatt litt mer å gå på av historien. Et motiv for drapene, eller noe om hovedpersonen. Føler at jeg så på omtrent bare en fyr som drepte noen andre folk.

Den er ikke litt inspirert av Assassins Creed også, eller?

Lignende tråder

1. Den tredje mannen. En fluefisketeaser.
    Av Raymanfilm i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 9
    Siste tråder: 16th March 2010, 22:01
  2. - f o r t a p t - teaser
    Av Jay i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 26
    Siste tråder: 8th February 2008, 19:25
  3. Er videosekvensen i orden?
    Av IreFre i forumet Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr
    Svar: 1
    Siste tråder: 26th September 2006, 11:35
  4. My War, teaser.