Fine bilder på det hele. Stilig at dere begir dere ut på ambisiøse prosjekter. Det eneste jeg har å si er at det ser ut som om alt er filmet på en scene. Jeg mener, dere filmer stort sett alt fra én vinkel. F.eks. når den første fyren blir drept så kunne dere fint hatt et close-up av ham akkurat når han blir stukket. Nå føler jeg at jeg ser alt fra avstand - jeg er veldig klar over at dette er noe jeg *ser* på - og med actionscener så er det sannsynligvis ikke dette man ønsker.
Ingen dialog i teaseren, så vi får ikke vite noe om historien. Det den forteller er at det tar plass i en annen tidsperiode, hvor protagonisten(?) går rundt og dreper folk. Antar da at han er på hevntokt. Altså sier dere mer om hvilken type film dette er, enn hva som faktisk skjer i filmen - som er helt akseptabelt for en teaser.
Så, veldig kult at dere gjennomfører et prosjekt som dette - med en slik setting. Jeg får lyst til å se filmen, men jeg er ikke sikker på om det er på grunn av handlingen i klippene dere velger å vise frem. Savnet også litt blod.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker