Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17

Tråd: trial film

Ensign
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Ålesund
    Svar
    24

Standard trial film

Hei !
    lagde en litentrøtrail film her om dagen.. Ønsker litt tilbakemelding på den ;p

link:
    www.tassgeir.com/annet/filmer/skorpen2wmv.wmv
    ilsen
    -Asgeir Behrentz

Commander
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    365

Standard Sv: trial film

Syntes denne overall var ganske greit. Ikke noe så veldig spessielt.

Musikken var kul, passet fint til filmen. Kult med de stemmene i bakgrunnen. Men syntes du kansje kunne finne en litt mere fengene med litt mere oppbygning i seg.

Klippingen var det ikke stort å si på, noen transitions var ganske "cheezy" noe som ikke er så veldig kult, "det enkle er ofte det beste" gjelder her. Flott at du klippet i takt med musikken, men igjenn hadde vert kulere med litt mere oppbyggende musikk.

Kameravinklene var overall greie, men du kunne valgt litt andre og mere varierte utsnitt. Ha kameraet på de rareste stedene; oppå paller, ekstremt froskeperspektiv, fugleperspektiv, legg kameraet på bakken og sykkelen sykler forbi, teip kameraet fast i rammen på sykkelen, you name it!. Kun fantasien setter grenser her.

Jeg vil si at denne filmen var veldig bra, men du har noe du kan jobbe med, kameravinkele syntes jeg var det som trakk mest ned, varier mye mere, og tenk godt over valg av utsnitt og perspektiv.

(Skrivefeil kan forekomme ;D)

Purple Cow Pictures

Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
    JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
    Røde NTG-2
    Regi & Foto

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

For det meste enig med tskippe.
    Liker starten, subjektet litt ute av fokus og det passer til musikken, her er både det filmatiske og musikken like poetisk. Men når selve syklingen starter blir det filmatiske litt kjedelig og den ordinære filmingen passer ikke like godt med den poetiske filmingen. Overgangen etter han har knust tv'n er heeeelt malplassert. Hør på musikken, er det samme tempo på musikken som i overgangen? Her kan du heller bruke en vanlig cross fade på noen sekunder. Litt før midten har du også et klipp av sykleren som sitter og smiler, dette er bra fordi det deler opp innholdet. Prøv også med noen klipp med det som er rundt, fint med noen bilder uten noen sykkelist også.

Bra start men jeg savner litt mer poetisk / kunstnerisk filming slik at den passer bedre til sangen.
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    169

Hei. har ikke så mye å komme med men.
    Filmen var ganske bra. var behagelige bilder som gjorde som det ble litt mere flyt. Musikken passa bra til å. Men noen ganger så filma du litt rart på en måte. att jeg ikke så helt du holdt kamera for nærme å da fikk man ikke med seg hva som skjedde. frks på nesten ved førsten når du har sakte film.. Btw. åssen kamera er det ? er på jakt ettter kamera å det virka ganske bra

-Stian

Ensign
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Ålesund
    Svar
    24

hvr-hd 1000p
    Fikk det i sommer, er storfornøyd!
    ilsen
    -Asgeir Behrentz

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    169

eller lettere sagt da att du bør prøve å få med hele syklisten og sykkelen.syns det ble en del knoting å få meg seg hva som skjede innemelom men det kommer seg :P
    Men heter det bare hvr-hd 1000p ? søkte på google men fant igen ting

Ensign
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Ålesund
    Svar
    24

Jeg fant masse, det heter sony hvr-hd 1000p
    ilsen
    -Asgeir Behrentz

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

http://images.google.no/images?q=hvr...&;sa=N&;tab=wi
    Hvor mye kostet det egentlig? På google-søket så det ganske bra ut.
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Svar
    173

syntes traileren var ganske så bra, litt dårlig kamera vinkler "bare".

En ting jeg stusser litt ved, ja musikken er digg! Men syntes ikke man skal bruke den trailer sangen til trolig den mest kjente traileren innen "ekstrem sport" ski/snowboard fra 2007. Syntes du heller burde finne en egen sang til traileren din. Jeg klarte nesten ikke å følge med på filmen nesten pga tankene mine satt i en helt annen trailer. Kanskje den beste trailer innen norsk ski noensinne. Finne noe som setter preg på din trailer. Som får folk til å forbinde den sangen med DIN trailer.

Ellers var dette jo ganske bra!

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder