Viser resultater 1 til 5 av 5
    Cadet 3
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Bærum
    Svar
    6

Standard tricking video

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=urIG4WTgv1o"]YouTube - sommeren 08 sampler[/ame]

hei. dette er vel ikke en ordentlig film, det er mer masse klipp som er satt sammen bare. det jeg hadde blitt glad for er tilbakemeldingen på hvordan dere synes jeg kunne redigert dette bedre, hvordan musikk matcher filmen liksom alt mulig sånt. veldig glad for all tilbakemelding

- Daniel

Commander
    Medlem siden
    Aug 2009
    Sted
    Lørenskog
    Svar
    403

Standard

Jeg kan dessverre ikke komme emd positiv eller negativ tilbakemelding (bortsett fra litt positiv: Veldig bra , og litt negativ: Du kunne brukt rask fading mellom vært klipp, dette er noe jeg bruker, men såpass fort at du ikke oppdager det, men da ser det ut som at kameraet flr dit (sort of ))

Dilorko (Daniel er mitt ekte navn)
    Kamera: Canon DM-XM2 . Sony DCR-HC37
    Post-production: Final Cut Studio 3
    Lyd: Diverse mikrofon utstyr . Zoom R16

Cadet 3
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Bærum
    Svar
    6

Standard

takk daniel skal huske på det. skal teste det ut. men har liksom fått for meg at mindre effekter er en bra ting. jeg er absolutt ikke noen ekspert, kan vel så vidt kalle meg amatør, så jeg skal definetivt teste det ut og se hva jeg føler . takk for tipset

ingen som har noe annet å føye til ?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    293

Standard

Skal komme med litt utfyllende!

4.20 er i utgangspunktet alt for langt med så ensidig innhold. Hvertfall for folk som ikke er skikkelig inn i det. Du kan begynne med å holde det kort, og heller lage de lengre når du får bedre tak på dramaturgien. 2min burde holde.

Liker at du introduserer de forskjellige som er med i begynnelsen, men det blir aaaaaaaaaaaalt for langt! hele 1.16 tar det før du er ferdig med "introen" kunne kanskje klart deg med 20sek. Bilde av personen pluss kanskje navnet? Se på introen til Nitro Circus og eventuelt andre programmer hvor de introduserer karakterer som er med. Blir gjort effektivt og konsist. Synes også du kunne gitt et par smaksprøver på hva vi skal få se. Korte små blaff, kanskje kutte triksene midt i helt i begynnelsen så vi har noe vi kan glede oss til.

Den rolige låta som varer så lenge bygger opp enormt med spenning når man får disse hintene til hva de er i ferd med å ta seg til (stokker, tøying osv), og det innfrir ikke når det først skal smelle! I steden får man enda nesten 20 sek med "intro" med utøvere som bukker. Du burde smelt til med en gang med et par triks, og så heller henta det ned igjen.

Kameraføringa er til tider veldig shaky, og det endrer "framen" rundt uttøveren såpass mye at det ødelegger litt. Det er vanskelig nok for øyet å følge med på hva de gutta driver med, til at rommet i tillegg skal flyte rundt.

Du har et par shots i motlys, og det første er bare å ta bort. Ingen som skjønner hva som skjer der. Det er derimot mye potensiale i det utsnittet og den vinkelen. Hadde vært kult å se en del forskjellige triks i silhouette.

Du har med flere triks som egentlig ikke landes ordentlig, og da kan du heller droppe de og bare ha med det som er fett.

Kult at du blander trening med "kamp" eller "show" hva man enn kaller det.

Sånn som han lille kiden som spinner stok, så kunne du kutte før han avslutter med stokken under armen, siden det er så kort sekvens. Ser mer ut som du kommer midt inn i noe han gjør, og at du kutter vekk selv om han fortsetter. Ville sett mer impressive ut.

Du kan også passe på at folk lander på beats, tar av på beats, at kuttene dine ligger på basstromma osv så man får mer flyt og spennende klipping.

Er det Stefan og Remi jeg ser inni der? Hehe... hatt med Stefan i en musikkvideo
    Coming soon...

Cadet 3
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Bærum
    Svar
    6

Standard

tusen takk for tilbake meldinga. og ja det stemmer, det er nok dem ja.

- Daniel

Lignende tråder

1. Elverum Xmas Gathering - Martial arts Tricking (tilbakemeldinger?)
    Av Starfoot i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 4
    Siste tråder: 12th January 2009, 00:23
  2. Ski video
    Av Tommy- i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Siste tråder: 1st November 2008, 18:47
  3. Ny video med PMW-EX1
    Av oyvind i forumet Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr
    Siste tråder: 17th February 2008, 14:33
  4. Video og lyd for kino