De'r nei.
Ikke ha teit grønn bakgrunn med hasjblader. Du må seriøst få noen på lyd. Er jo nesten dårligere lyd enn på Bunker. Lange traurige klipp. Hva med feks noe fiffig musikk som gjør det hele mer interessant å se på? Jeg ville fjernet den ubrukelige støyen av bilmotor eller hva enn det er, dubbet stemmen (det har du vel gjort?), slengt på noe stilig musikk (man får alltid tak på noe man har rettigheter til), droppet starten med politibilen, lekt meg litt med hastigheten, og sørget for at begge to kjørte ut av klipp samtidig. Kanskje også funnet et annet location for den scenen...
Hvorfor har dere vindusviskerene på? I don't see no rain. Oi. Se her ja, 2.5 min utti kommer musikken du burde begynt med. Man må fenge folk fort. Det ville vært mye bedre om du gikk rett på dette etter 24-7 klokka. Rett på musikken, ikke noe plagsomt støy fra bil, også kunne du feks gjort noe artsy med hasjbladene og hatt det som blir dubbet tekstet på skjermen i samme stil som introteksten. En annen kjørelyd ville gjort seg! Denne er grusom å høre på og bare plagsom sammen med musikken. Er det varmeannlegget som lager den lyden? Det er ikke akkurat så mye dialog hittil, dubbe dubbe dubbe. Så høres det kulere ut!
Jeg får ikke følelsen av at han virkelig har lyst på dopet. Det er bare sånn, ja så stopper vi her i skogen, går bak i bagasjerommet og fikler litt med varene... Nå bygger det seg opp litt stilig. Er det meningen at det skal se ut som om noe er steinhakkegalt med interlacinga i de "syreklippene"? Her burde du gjort noe skikkelig fiffig med fargene så de står ut for seg selv. Det eneste som er synd, siden det faktisk er litt kult og du har brukt en kul lyd/musikk, er at det går tilbake til den jævla billyden. Meget dårlig utført product-placement. Her burde flaska vært snudd andre veien slik at man ser tydelig at det er Coca-Cola, selv om de fleste sikkert ser det likevel. Jeg mister mer og mer interessen mens jeg ser på dette... den bilen må du få dumpet. My ears! Jeg skjønner ikke helt hva man har ventet så lenge på her, var den ikke ferdig filmet da du kom med trailer/teaser sist gang? Det er jo ikke gjort noe spesielt fiffig i klippen og ikke har du dubbet noe. Har du tatt til deg Dahls postprod egenskaper? Ahhh, bilstøyen er borte og kul musikk har ankommet. Hva er snirkleriene du har klistret inn i spyet hans? Det ser jo bare teit ut. Hmmm, dette blir mer og mer om til hva jeg tenker mens jeg ser filmen istedenfor en tilbakemelding. Jeg stopper jo faktisk opp hvert tiende sekund for å skrive hva jeg syns. Nå ble det ihvertfall kult, men bilstøyen er tilbake. Hva skal du med den når den er så plagsom å høre på? Ser forresten virkelig syre sånn ut? Han bommer veldig på hånda si når han slår med hammer'n gitt.
Dette ville faktisk vært veldig bra om du dubba all lyd. Det er ikke spesielt vanskelig når du har så lite dialog. Så blir hele opplevelsen mye mye mye mye bedre. Faktisk noe av det bedre og mer interessante man har sett fra din side på lang tid. At vinduet faktisk knuser ser dritfett ut. Det er potensiale her. Det er kanskje bare feil kar som klipper.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Bokmerker