-
13th April 2009, 18:07
Ensign
Useriøs musikkvideo for morro skyld (låta er seriøs da.)
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=slkjm8-C4OI&;feature=channel_page]http://www.youtube.com/watch?v=slkjm8-C4OI&;feature=channel_page[/ame]
;D
I rollene:
Farmer: Frode Falch
Yong Punk: Rune Falch
Scary Ghost: Rune Falch
Regi: Frode Falch
-
19th April 2009, 13:01
Lieutenant Junior Grade
Sv: Useriøs musikkvideo for morro skyld (låta er seriøs da.)
Så kjipt at ingen kommenterer noe x ) Frekt egentlig, å se uten å kommentere.
Det var jævlig kjipt laga alt sammen ^^ Men det skulle vell ikke være bra så. Synes det meste var dårlig og kjedelig uten om at jeg ble helt overaska over at fightinga faktisk var kul innimellom. Han ene duden hadde jo ekte matrix moves jo : )
-
19th April 2009, 15:10
Sv: Useriøs musikkvideo for morro skyld (låta er seriøs da.)
Ok, her kommer en liten kommentar Frode. 
Vet du ikke har gjort så mye film tidligere, og vi må alle begynne en plass. Erfaring er det man lærer av, med andre ord - jo mer man lager, jo bedre blir det (med mindre man er totalt talentløs da, he he)
Det er ingen relasjon mellom musikken og filmen synes jeg, ei er det heller noen som helst slags tegn til historie i filmen. Det minner meg litt om mine gamle filmforsøk fra 90-tallet, der vi også bare ville gjøre en film med noe "fighting", og det var nettopp DET det ble, fighthing, men overhodet ikke noe innhold.
Dessuten er filmen altfor langtekkelig. Den kunne med fordel vært kuttet med 2-3 minutter (om ikke mer), og man kunne fremdeles ha beholdt alle fightscenene allikevel. Det blir litt for kjedelig med andre ord.
Noen av fightsekvensene funker brukbart, men det mangler litt på timinga enkelte steder og klippinga kunne også vært mer kontant. Morsomme ansiktsuttrykk drar opp det komiske elementet! 
Neste gang, vær kritisk med å finne en historie som funker bra med musikken. Musikk går mye på følelser, og da gjelder det å finne en historie man kan filme som gjenspeiler følelsen man får når man hører musikken. Dette er spesielt viktig hvis det ikke er noen tekst på musikken, bare melodi.
Vært mye mer kritisk i forhold til hvor mye innhold du trenger å vise for å få frem poenget i filmen, det er nesten slik at jo mindre, jo bedre... 
Enda mer variert fighting og gjerne litt lengre sekvenser (se på noen HK-filmer for litt inspirasjon, he he), så blir det enda råere! 
Ser frem til å se neste film, og se fremgangen da! 
Mvh
Mrlee (fra Kampforum). 
-
22nd April 2009, 14:43
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker