Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: "In Vista"

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

Standard "In Vista"

goddagen folks.

vil gjerne ha tilbakemeldinger på en skolefilm vi har laget [ame]http://www.youtube.com/watch?v=GH1rwny8SDc[/ame]

ja... da fant jeg akkurat ut at kvalitieten SUGDE! siste gang jeg bruker youtube til noe seriøst...

anywho... enjoy.

E: In vista betyr "i sikte" på italiensk. (ifølge googletranslate) gadd ikke å kalle den jakten/i sikte/annet-klisjè-navn
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Standard Sv: "In Vista"

Filmingen etter min mening var bra.
    Munningsilden var grusom og den siste pistolskuddlyden funket ikke...
    Til tider var klippingen slurvete(som da han blir skutt i beinet og blodet spruter 3 sekunder etterpå, og da han hopper ned)
    Konseptet var ganske uoriginalt, men jeg kan nesten ikke klandre deg siden jeg vet hvor vanskelig det kan være å komme på en god story.

Ellers synes jeg slutten var bra. Kunne kanskje ha gjort det litt mer tydelig at han "knærta" han, med litt nærbilder osv.

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

Sitat Opprinnelig postet av Skogslarve Vis post
    Filmingen etter min mening var bra.
    Munningsilden var grusom og den siste pistolskuddlyden funket ikke...
    Til tider var klippingen slurvete(som da han blir skutt i beinet og blodet spruter 3 sekunder etterpå, og da han hopper ned)
    Konseptet var ganske uoriginalt, men jeg kan nesten ikke klandre deg siden jeg vet hvor vanskelig det kan være å komme på en god story.

Ellers synes jeg slutten var bra. Kunne kanskje ha gjort det litt mer tydelig at han "knærta" han, med litt nærbilder osv.
    zank you for tilbakemelding

Den første munningsilden er forjævlig ja fordi jeg hadde glemt å bruke blending mode.

det skulle ha vært en pistolskudd lyd på den siste med den er bare lav.

Vi hadde ikke tenkt å ha en spesiell story siden vi ikke får karakter på storyen.

klippingen er jeg enig med, men hadde jeg klippet likt ved blodet ville det blitt værre

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Hehe, bra at du tok det som konstruktiv kritikk

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

Lurte også på hva folk syns om fargekorrigeringa?
    er delvis ny i premier når det gjelder fargekorrigering i premier.

Commander
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    365

Hei

Fargekorrigeringen var grei, men brøv å ikke vær så drastisk, det ble litt mye. Prøv å få naturlige fargetoner i huden og generelt fargene mere narturlig... Det ble litt for blått, ser at meningen var å få det blått, men demp det bitte litt, da tror jeg det ville blirr litt bedre...
    Det kan også være pga youtube kvaliteten... ???
    Purple Cow Pictures

Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
    JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
    Røde NTG-2
    Regi & Foto

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

youtube kan ha voldtatt kvalitien, men jeg tror det var oss som hadde en bunke for mye.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •