Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13
    Ensign
    Medlem siden
    Feb 2009
    Svar
    36

Standard Whiteshine UB, reklamefilm vinner fra Fylkesmessen 2009

Med denne reklamefilmen vant jeg og min ungdomsbedrift reklamefilm konkurransen i Fylkesmessen 2009, med et dommerpanel bestående av TV2 ansatte.

Hadde vært gøy å få noen tilbakemedlinger på hva dere synes!

[ame=http://www.vimeo.com/3193378]http://www.vimeo.com/3193378[/ame]

-Andreas

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Standard Sv: Whiteshine UB, reklamefilm vinner fra Fylkesmessen 2009

Stilig den!
    Bra driv med rask klipping og passende musikk. Et par aksebrudd, men ellers stilig foto med mange stilige vinkler. Litt fargekorrigering ville nok ha hevet helhetsinntrykket en god del, det er jo noe dere kan tenke på til neste gang, evt endre på til landsmessen dersom dere gikk videre.
    Reklamen får jo fint fram hvorfor man trenger produktet, selv om det på filmen ikke virker som det var et vidundermiddel noe mer enn hva en våt klut ville ha gjort. Det er vel vanlig å presentere produktet under forhold slik at det virker optimalt, det gjorde det vel ikke her.
    Hvilket fylke er det snakk om forresten? Regner med det er UE som arrangerte?

Alt i alt en bra reklame, og gratulerer med prisen!
    Glidecam X-10 med HD-4000 slede
    Canon XH-A1

Ensign
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    Ålesund - Norway
    Svar
    35

Fett, sånn skal jeg kjøpe meg
    Canon Xm2

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2009
    Svar
    36

Takk for god tilbakemedling! Ja fargene skal perfeksjoneres før NM som vi da kvalifiserte oss til. UE står bak alt, og gjør en veldig bra jobb!

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2009
    Svar
    36

Forholdene var ikke de beste for å få frem hvor bra produktet egentlig funker, men føler vi fikk frem grunntanken og litt av det!

Cadet 4
    Medlem siden
    Feb 2009
    Svar
    13

Veldig tregt og lite actionfyllt, og hvorfor var det pauser etter at han landa? Den skulle også vært maks 30 sekunder lang, cirka ingen reklamer er på et minutt. Ellers kule vinkler og sånn, men redigeringa skulle vært bedre, og traceuren (?) burde hatt mere action i bevegelsene sine.

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2009
    Svar
    36

Det som er poenget med landingene er at skoene blir mer og mer skitten, ettersom det er hvit skokrem som gjør skoene hvite igjen det er reklamert for. lengden er jeg enig i kunne vært kortere, kutte spilletiden ned mellom 10 og 20 sek, og det er noe som jeg vil prøve å endre før NM, selv om flere reklamefilmer nå til dags går over 30 sek i spilletid.

Lieutenant Arne Undheim sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Rogaland, Klepp, Orre
    Svar
    136

Har dere lagt en reklame film om et oppdiktet produkt? Hverken google eller whitesine.tk vil sine noe om det.

Når det gjelder filmen så funker stativbildene, men de håndholdte bildene får meg til å se filmen som hjemmelagt. Bruk steadycam/-stick neste gang.
    Pizzabudet tar først med seg dette produktet, for å legge det på en asfaltertvei hvor vi ser den veldig uklart? Logisk.(Burde forresten plassert produktet litt mer i det gylnesnitt til venstre)
    Pizzabudet burde heller ikke ha hatt på seg et hårbånd i starten når han tar det av etter et par klipp. Det forsvinner plutselig i fra hånden, men kommer tilbake i like stor fart(På hodet).

Hvor arrengeres denne messen? Vil gjerne delta neste år viss det var så lett å vinne.
    - Board the windows. Try to hide. They're coming.

Ingenmannsland

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Svar
    244

Vil bare nevne at fylkesmessen som UE (ungt entrepenørskap) arrangerte er en messe for nye produkter og konsept som skal løse problemer i hverdagen. Målet med UE er å fremme gründervirksomhet. De deler ut masse priser; mest innovetive produkt, beste forretningsplan, største verdiskapningspotensiale, osv. Beste reklamefilm er altså en av disse kategoriene.
    Så "oppdiktet" produkt er vel ikke riktig, mer et nylig påfunnet produkt i startfasen. Regner med at dette er bare en prototyp og at den ikke er satt i produksjon, slik det er med de fleste produktene på slike entrepenørskapsmesser.

www.ue.no
    Glidecam X-10 med HD-4000 slede
    Canon XH-A1

Cadet 4
    Medlem siden
    Feb 2009
    Svar
    13

Sitat Opprinnelig postet av Airtime productions Vis post
    Det som er poenget med landingene er at skoene blir mer og mer skitten, ettersom det er hvit skokrem som gjør skoene hvite igjen det er reklamert for. lengden er jeg enig i kunne vært kortere, kutte spilletiden ned mellom 10 og 20 sek, og det er noe som jeg vil prøve å endre før NM, selv om flere reklamefilmer nå til dags går over 30 sek i spilletid.
    Jeg syns dere kunne fått det frem på andre måter enn at han skal stoppe, iogmed at det ser helt jævlig ut og det stopper "flowen" i løpinga hans. Backflippen var også veldig unødvendig, hvorfor skal et pizzabud(?) plutselig bare ta en backflip? Dere kunne bare fått med at gjørma spruta, så hadde nok de fleste oppegående mennesker forstått at skoene ble skitne.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •