Dødskult!
Digger skrekk!![]()
Dette var en kort video jeg laget for å reklamere for tegneserien min.
http://www.youtube.com/watch?v=_43BmXFQ-GA
Dødskult!
Digger skrekk!![]()
Sist endret av Count_Orlok; 27th October 2010 kl 17:09
Fikk den litt gode, gamle Lucio Fulci-følelsen av zombien. Egentlig ganske kult. Men jeg kan ikke annet enn å tro at du er noe kort oppi toppen når du gir bort poenget i klippet med både tittelen på youtube og på forum-tråden. Når man allerede vet poenget, så blir hele reklama ganske dust. Bortsett fra det så er det bedre gjennomført enn 80 % av alle andre reklamer som sirkulerer på norsk tv.
It might just be tiny details, men du har fått det til å virke som om dette er en billig zombiefilm laget hjemme på 90-tallet. Jeg føler det som satte prikken over I'en er at du har en god gammeldags CRT-skjerm. Det sammen med lyssettingen, kostyme, lyddesign og valg av musikk helhetlig gjør dette utrolig bra. Helt til man kommer til mus, tastatur og nettleseren som blir brukt på maskinen. Jeg blir helt satt ut og føler det går fra 1999 til 2009 på rekordfart, med så kraftig fis at det spruter bæsj overalt. Om du vil ta reklamen ditt et steg videre så film scenene med mus og tastatur på nytt, da i sånne gråhvite farger med store taster og uten scroll, og helst bruk en nettleserer som er så firkanta og degradert i oppløsning og design at det ser ut som om det er 1999. Sånn sett stikker headsettet også ganske mye ut.
Men ellers, ganske fett. Ikke fett nok til at jeg kjøper tegneserien...
Grunnen til at en gammel dataskjerm ble brukt var fordi jeg ikke har råd til disse fancy flate dingsene dere rikfolk bruker.
"med så kraftig fis at det spruter bæsj overalt" Snåle ordvalg. Du har tilfeldigvis ikke jobbet som manusforfatter for Pyton?
Takk, Zombie Flesh Eaters er en fin film, men jeg er ikke så stor fan av Children shouldn't play with dead things. Hovedinspirasjonen var Ec comics eller Iskalde Grøss som de ble kalt her.
Sist endret av Skinrash; 31st October 2010 kl 14:21 Begrunnelse: Skrivefeil
Bokmerker