Wow! Jeg syns det er imponende at du har bygd den. Jeg syns også at kvaliteten på bildene og filmen var veldig bra!
Etter mykje arbeid, har eg endeleg klart å laga 35mm adapteren min så bra at det faktisk er mogleg å filme noko med den.
50mm f/1.8 Canon FD er linsa eg brukar. Eg betalte 400 kroner for den, brukt.
Eg har brukt beslag som rods. Dette fungerar eigentleg ganske dårleg, fordi hovudplata er såpass bøyeleg. Skal ordne dette seinare.
Her er den makroen eg har brukt. Det er to kikkertlinser som er teipa saman og skrudd på linsa ved hjelp av ein Cokin P-ring. Makroen er alt for liten, og gjer difor at det blir veldig mykje vignetting. Dette skal eg ordne med å kjøpe ein ny, større kikkert.
Her kjem litt grabs. Eg har letterboxa alle kraftig, for å få vekk litt av vignettingen. Men som de ser, det er fortsatt ein del igjen. Bilda er også fiksa litt med curves i photoshop, rett og slett fordi eg ikkje gadd å gjere fargekorrigeringa i Liquid.
Desse bildene er litt grautete etter komprimeringa.
Og sist, men ikkje minst:
Her er ein liten testfilm. (høyreklikk - lagre som)
Delar eg har brukt:
Kryssfiner
Gamal cd-spelar (motoren)
Diverse skruar
Canon FD extension tube
Araldite (lim)
50mm f/1.8 Canon FD objektiv
Ein gamal kikkert
Mykje El-tape
Papprør
Brytar (frå clas ohlson)
Cokin P-ring (i praksis ein tom 72mm ring)
Diverse beslag
Blank CD-plate
Scotch tape
Sjølve prosjektet vart litt dyrare enn eg hadde trudd, men akk. Kor mykje eg har brukt, skal eg ikkje spekulere i, men eg kunne gjort det mykje billegare viss eg hadde visst kva eg skulle gjere heilt frå starten.
Kommentarar, kritikk og spørsmål mottas med takk![]()
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Wow! Jeg syns det er imponende at du har bygd den. Jeg syns også at kvaliteten på bildene og filmen var veldig bra!
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
Der sparte du 20.000 kr :wink:
Hadde vært litt gøy å prøve ut dette en gang, men må gjøre litt forskning på den tutorialen som ligger på nettet for å skjønne hva jeg driver med :wink:
Ble kult detta, men innefilming trenger masse lys når du bruker adapteren :wink:
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Det finnes da nok av billige macro-adaptere i 72mm på ebay, hvorfor ikke kjøpe en sånn.
Slik billig optikk gjer berre bildet mykje verre. Dessutan treng eg ikkje ein som er så stor. 50mm skulle halde, trur eg. Når eg tek frå ein kikkert får eg mykje høgare kvalitet, og er eg heldig finn eg ein med coated optikk. Då får eg ein coatet akromatisk diopter mykje billegare enn det ein skikkeleg akromatisk diopter kostar (rundt 2 000 kr).Opprinnelig postet av nilsjnesse
Den slukar ein god del lys, ja. Men kva kan eg forvente? Eg har tross alt bygga den sjølv :POpprinnelig postet av THX
Ein gong i framtida kjem eg nok til å investere i ein SGpro-adapter, men dette får holde til den tid.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
fyyyyyyyyyyyyyyyyfan!
det er det beste jeg her sett av amatøradapere! herrre gud!
sinnsykt bra gjort! eller kort og godt, du er et geni!
lt;div>Recon Pictures</div><br>
Imponerende!!
Brukte du en blank cd som "ground-glass". Roterer cden inni boksen?
Eg brukte ein blank CD med scotch tape på. I det siste klippet ser du når GG står heilt stille, og eg slår på motoren. Cd-plata roterar altså inne i boksen.Opprinnelig postet av Ole_M
Her er eit stort bilete av korleis adapteren ser ut frå kameraet sitt perspektiv.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Da har du ikke sett mye... Det finnes mange flere bedre og penere løsninger enn denne. Men bra jobb uansett!Opprinnelig postet av hhansf
Etter lang tid med ingen aktivitet har eg gjort ein del modifiseringar på adapteren. Eg har laga nytt ground glass, skaffa ein ny og betre akromatisk diopter (laga av kikkert) og gjort den heilt lystett.
Den slit ein del med bråk, difor er den i praksis umogleg å bruke dersom eg skal ta opp lyd samtidig. Som nemnt tidlegare kjem eg truleg til å kjøpe ein skikkeleg, men for tida sparar eg til større og viktigare ting. I mangel av noko betre å ta meg til, har eg laga ein liten stemningsfilm frå nabolaget mitt.
http://pettersen-prod.com/35mm%20for...dapterfilm.mov
(høyreklikk - last ned - 7,3mb)
Skal ta nokre skikkelege bilete av heile riggen seinare, slik at de får sjå korleis heile sulamitten ser ut.
Eg svarar gjerne på spørsmål!
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Bokmerker