Viser resultater 1 til 4 av 4
    Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Standard AGP-Skjermkort egnet til Filmredigering/Effekter

Heisann...

Jeg sitter her på jobb og filosoferer, og så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et nytt skjermkort...

(Maks 2000,- ca)...

Jeg har egentlig ikke så veldig god kunnskap om skjermkort, men det vet jeg at andre har!

Jeg bruker PC'en så og si aldri til å spille med, men vet ikke om det er samme forutsetninger for skjermkort når man skal spille som når man skal redigere, legge på effekter på film...

Kan noen komme med noen anbefalninger om skjermkort(AGP) til ikke mer enn 2000,- på Komplett?
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Heisann...

Jeg sitter her på jobb og filosoferer, og så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et nytt skjermkort...

(Maks 2000,- ca)...

Jeg har egentlig ikke så veldig god kunnskap om skjermkort, men det vet jeg at andre har!

Jeg bruker PC'en så og si aldri til å spille med, men vet ikke om det er samme forutsetninger for skjermkort når man skal spille som når man skal redigere, legge på effekter på film...

Kan noen komme med noen anbefalninger om skjermkort(AGP) til ikke mer enn 2000,- på Komplett?
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Denne skal nok dekke behovet ditt. Ikke smelldyr heller.
    http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318040

Har dog dårlig erfaring med Radeon selv, men kan hende det er pga andre hardware-årsaker som f.eks. hovedkort.

Hvis du plutselig skulle finne på å ville spille litt likevel, vil den kunne takle det meste.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Denne skal nok dekke behovet ditt. Ikke smelldyr heller.
    http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318040

Har dog dårlig erfaring med Radeon selv, men kan hende det er pga andre hardware-årsaker som f.eks. hovedkort.

Hvis du plutselig skulle finne på å ville spille litt likevel, vil den kunne takle det meste.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •