Dette minner meg skummelt mye om stillbilde-tråden jeg startet for en stund siden...
nå syntes jeg du blir litt for streng kyrre. en tråd om ISO/ASA er interesant både fordi det har med fotografering og gjøre, kanskje ikke video, men drømmer vi ikke alle om å skyte på ekte film? og fordi ISO har med hvordan vi velger å lyssette våre filmer å gjøre. jeg tar mange stillbilder som en slags øvelse på film. og ISO er faktisk veldig interesant i forhold til hvordan man velger filme. PLUSS kyrre, noe du kanskje ikke tenkte på når du stengte tråden, hva hvis man skal bruke sin digitale speilrefleks til å skyte animasjon på? HMMM?
please la være med å stenge tråder før du har tenkt ordentlig igjennom hva det man kan diskutere i tråden.
*signing off*
etter run through the jungle
Dette minner meg skummelt mye om stillbilde-tråden jeg startet for en stund siden...
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Andy, jeg har tenkt godt gjennom avgjørelsen min.
Jeg har ikke stengt noen tråd der vi diskuterer lyssetting på still, komposisjon eller noe estetisk. Jeg har stengt et teknisk spørsmål om et stillbilde kamera. Det har ingenting her å gjøre.Opprinnelig postet av andy
Vil noen diskuterer stillfoto teknikk, utstyr, lyssetting eller komposisjon, besøk norges største stillfoto-forum.
Forstår forresten ikke hvordan i all verden du greide å koble stillfoto nærmere film, enn video.
Klager på moderator, admin etc. skal tas over PM.
Stenges.
Bokmerker