Vis oss "arbeidsplassen" din!
Må være den eneste tråden som kan minne om dette.
Jeg har ikke kamera lengre, så... min post må vel ende her!
Heisann folkens.
Veit ikkje om det var ein tråd som dette før, men eg klarte ikkje å få has på søkjemotoren akkurat no, uansett kor mykje eg prøvde. Uansett, hadde vore kjekt om alle her la ut bilete av kameraet evt. med anna utstyr i denne tråden.![]()
Her har de mitt:
Køyr på med bilete! :wink:
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Vis oss "arbeidsplassen" din!
Må være den eneste tråden som kan minne om dette.
Jeg har ikke kamera lengre, så... min post må vel ende her!
er det rart dvxeiere er stolte?![]()
Her er noen dårlige mobilkamera-bilder av min HVX200, med mattebox fra Indie Snap.
Forøvrig ville jeg satt pris på om Ekksplotsjon Bang Studios kunne postet noen bilder av Red-kameraet han (eller hun) hevder å disponere.
vi har ikje lov til og punbliserer eler lage på verken billieder, der er tatt med eller av det kamera (som er ein prototype, ikje ferdig kamera - det finnst ike enno88!!
Edit: og så hade det vert fint om folk poster minre versjoner af billederne og heller postet link til store bilder. tenker på side bredde og at jeg er på 56k dene uken.^^
og de er noe linker til bildrer av red one m pox chasi 200 Cannes og 300 Venezia i alu (kun chassis her [url]http://wilson.pp.fi/mikko/photos/NAB06Web/pages/Red1.htm[her/url] her
Aaah... Nice!Opprinnelig postet av nilsjnesse
Matteboxen min er forresten Indiesnap! den og. :wink:
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Stativet er forresten et Libec LS55, som jeg er veldig fornøyd med. Meget smooth (mjukt) og ikke problemer med slark (som pleier å være problemet med ikke-idiotdyre stativer).
her er mitt kamera(JVC HD101E) tatt med mobilkamera så er ikkje den beste kvaliteten.
har også ein vidvinkel converter til linsa =)
Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung
Syns du bør være fornøyd med 640x427px og ingen av bildene er over 100kb heller.. ingen tar hensyn til 56k lengre :POpprinnelig postet av Ekksplotsjon Bang Studios
640x427 burde aller helst vært maks(gjerne mindre for den saks skyld). Det er fortsatt mange som sitter i 1024x768, og det er hat når man må scrolle sidelengs. Det ødelegger også den fine strukturen til forumet. Små bilder og link til større bilder! Jeg har 2,5mbit inn, men siden jeg er i Thailand blir det som en dobbel ISDN linje når jeg er på norske nettsider.
Bokmerker