Til det taket i pris vil jeg tro du kan ta en titt på Clas Ohlson og helt enkle LCD-skjermer med composite inngang. Godt mulig de ligger noe over 1000,- også.
Hei...
Jeg leter etter en billig <10" monitor, som kan gå på batteri. Denne skal brukes til ekstra skjerm på kameraet mitt når jeg filmer.
Tenker meg opp til 1000,- gjerne billigere. Stort pluss om den er 16:9, da dette er det jeg filmer i.
På forhånd takk..
-Dilorko
Kamera: Canon DM-XM2 . Sony DCR-HC37
Post-production: Final Cut Studio 3
Lyd: Diverse mikrofon utstyr . Zoom R16
Til det taket i pris vil jeg tro du kan ta en titt på Clas Ohlson og helt enkle LCD-skjermer med composite inngang. Godt mulig de ligger noe over 1000,- også.
Anbefaler deg å revurdere pristaket ditt. Bedre å vente til du har råd til en brukbar skjerm, i stede for å kjøpe noe billig nå som er ubrukelig. Finnes jo alltids muligheter for å gjøre et bruktkupp, men ned mot 1000,- er bortimot umulig for et produkt du må opp i det i alle fall må gange opp et par ganger til for å få noe som i det hele tatt fungerer!
- Keep working hard and you can get anything that you want
For to-tre år siden kjøpte jeg en Denver 7" monitor fra Clas Ohlson for 8-900 kroner. Denne har jeg enda, bruker den ofte i jobb og den funker ypperlig til å se på. Ville ikke fargekorrigert etter den. Vet ikke om de selger denne enda. Skal du ha HD, derimot, så er det sant som de andre sier, at du må opp i noen tusen.
Fant frem en gammel portabel dvd spiller vi hadde. Ikke bra kvalitet, men litt større skjerm så jeg ser utsnittet... Denne er også i 16:9 (i motsetningn til skjermen på kameraet) så jeg ser hele bildet.
- Dilorko
Kamera: Canon DM-XM2 . Sony DCR-HC37
Post-production: Final Cut Studio 3
Lyd: Diverse mikrofon utstyr . Zoom R16
Bokmerker