Kvaliteten vil være den samme, men om du er uheldig kan det forekomme digitalstøy i bildet og/eller skurr i lyden. Det er en god vane å bare bruke kassetten 1 gang. koster litt mer men er absolutt verdt det.
Når jeg har filmet noen med mitt miniDV kamera, og spiller over det igjen, blir kvalitet dårligre da?
ja, skeptisk...
Kvaliteten vil være den samme, men om du er uheldig kan det forekomme digitalstøy i bildet og/eller skurr i lyden. Det er en god vane å bare bruke kassetten 1 gang. koster litt mer men er absolutt verdt det.
Som kudi seier, ja. Viss du gjer det tilstrekkjeleg mange gongar kan det forekome dropouts, noko som er ganske kjipt viss det er eit shot som du for eksempel har planlagt lenge og berre kan gjere ein gong pga kostnadar osv.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Men hva med forskjellige typer tapes? Er de mer kostbare merkbart bedre enn billigere varianter?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Ingen skilnad, med unntak av TDK, som alle bør styra unna.Opprinnelig postet av Plecto
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
VEL, det er forskjell på dvtaper i aller høyeste grad. Men det er ikke bildekvaliteten det går på, men holdbarhet og slitestyrke, og av og til hvor mye dritt billige møkkataper legger igjen på videohodene.Opprinnelig postet av MiniMan
Men nå er uansett dvtaper billig, så du behøver ikke bli ruinert om du vil kjøpe noe bra.
Jeg bruker TDK kasetter jeg. :?
Hva er så dårlig med det da, er det kanskje det som var grunnen til hakking.
ja, skeptisk...
Bokmerker