Sånn rent praktisk med materiale vil det nok sikkert bli billigere. Men så må man tenke antall arbeidstimer for å sy det hele sammen og få ting til å fungere som det skal.
Hvor mange timer sånt vil ta tør jeg ikke spekulere i.
Hei.. Hvordan kan jeg bygge mitt eget steadicam, da mener jeg ikke den 14$ cheap steadicam, Da mener jeg sånn med vest og det hele (sånn som man ikke trenger og holde hele tiden) Vill dette bli billigere enn å kjøpe ny/brukt??
Sånn rent praktisk med materiale vil det nok sikkert bli billigere. Men så må man tenke antall arbeidstimer for å sy det hele sammen og få ting til å fungere som det skal.
Hvor mange timer sånt vil ta tør jeg ikke spekulere i.
Jeg bryr meg ikke om hvor lang tid.. Men finnes det noen guider for sånn steadicam flyer pilot, lignende greier?? Vet du om noe sted man kan få dette BILLIG?!
Det står mye om bygging av ulike kamerarigger på HBS, både hovedsidene og forumet.
Kan noen her referere til en bestemt manual, jeg vil gjerne ha det med teskje, hvor vanskelig vil det være og sette sammen?? Jeg skal ha et Canon DM-XM2 på det..
Her kan du kjøpe bok/tegninger. Jeg kan love deg det blir vanskelig, om du i det hele tatt får tak i alle materialene i Norge, men lykke til![]()
Bokmerker