Ikke så værst dette Vegard! fine grabs!
Har jo sett filmen da, kansje ikke helt ferdige utgaven men den var flott klippet!
Skal se den en gang til når du får lagt det opp her og leke konstruktiv kritiker jeg
mvh
Henrik Skjolden
Jeg la ut et par framegrabs fra en video filmet i drammen på stricly partykonseptet 29.12.06 for dem som vil ha et inntrykk av hvordan canon xh a1 oppfører seg i hdv under ekstreme lysforhold
http://soniq.no//web/bak_kulissene/strictly/
legger ut videoen når den er ferdig![]()
Ikke så værst dette Vegard! fine grabs!
Har jo sett filmen da, kansje ikke helt ferdige utgaven men den var flott klippet!
Skal se den en gang til når du får lagt det opp her og leke konstruktiv kritiker jeg
mvh
Henrik Skjolden
Off, den HDV color samplingen er ikke noe å skryte av. Ellers så det ikke så verst ut.
dette er bra til å være filmet i så dårlige lysforhold, men du må poste noen bilder med gain på -3, eller den agc knappen off så får vi se virkelig hva dette kameraet kan gjøre. Jeg har selv bestilt det og håper å få det i neste uke. fikk nettop alle delene mine til en 35 adapter jeg holder på å bygge til dette kameraet så kan nesten ikke vente til å få testet det.
anon XH-A1
FS-4PRO HD
Amd x2 4200+ Sony Vegas 6
Vanskelig å si noe ut fra et +12 db gainet bilde, men jeg er nysgjerrig på erfaringer og grabs fra a1
Hvordan tåler den fargekorrigering?
Redigerer du i HDV eller bruker du et annet format?
Gunleik
Du kødder....Opprinnelig postet av Kyrre
Er ikke spesiellt glad hdv, men så ikke så gale ut det her.
Nja. Fargene er gnidd ut i typisk HDV-stil. HVX hadde taklet alle fargene der inne mye bedre.
... Men sjølv om det hadde vorte livligare fargar med HVX, so hadde det nok blitt ein god del meir støy.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Har faktisk aldri tynt HVX'en til +12db jeg, men likevel er jeg nok enig med mini her -
For posting ville jeg nok likevel foretrukket HVX'en, men som sagt:
Canons A1 er det første hdv kameraet jeg har fått lyst til å leke med -
Gunleik
Var en SMULE dårlig ironi der fra min side.... 8)Opprinnelig postet av Kyrre
Colorsamplingen til hdv er en av flere ting jeg misliker sterkt ved hdv
Bokmerker