ja, hvis den noengong blir lagd. Internet er selvfølgelig et perfekt for å starte rykter, og sist jeg sjekket (vel og merke en stund siden)gikk det rykter om at hele greia er fake eller at de ikke kommer til å levere...![]()
www.red.com
*sikle, sikle... Har dere sett noe så skjønt i hele deres film liv?
quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
-Hunter S. Thompson
ja, hvis den noengong blir lagd. Internet er selvfølgelig et perfekt for å starte rykter, og sist jeg sjekket (vel og merke en stund siden)gikk det rykter om at hele greia er fake eller at de ikke kommer til å levere...![]()
om 4 dager demosnstreer s kamera red one live i Las Vegas.
Så serlig fake skal di få meg til og tro!!!!
Og ja, Mowsul, vi har teste prototyp med 2k i heile vår.
Nå ja, nesten old news...
Om den kommer for salg eller ei i nær fremtid gjenstår å se, men man blir gjerne blendet av prisen for "bare" kamerahuset. I tilegg kommer bla. linser osv.
fra 120.000 - 250 000 med linse. er ingenting i film samen heng
Red-kameraet kan kjøpes med mount for f.eks. Nikon, Canon stillkamera-linser som opsjon. Så det trenger ikke å være dyrere enn det trenger å være.Opprinnelig postet av Christian m
"Over time we expect to offer many lens mounts. But in the beginning, expect PL, Nikon and Canon manual. We are fully supportive of 3rd parties beating us to the punch in offering other mounts. By the fall of 2007, our hope is that there will be a mount for almost any lens that makes sense."
Vi får se Ekksplotsjon Bang Studios. Jeg håper du har rett. Hvis dere har testet 2k prototypen i hele vår har du noe du kan vise oss? Om så bare ett stillbilde?
nå de har prøvd å få tilatelse til de før uten serlig sukses. dog ikke så brot mye å se på uanset. det kommer flere bilder av endelige body (den har 'kke vi) i midten av januar, ret før hong kong-messen. alt tyder på at red one lit forsinket blir lanceret til NAB 2007, som er i aprisl Kas vegas
Den heteste høsten
siden 1500-tallet
Det har vorte vist opptak ved fleire anledningar trur eg, og fleire stillbilete og eit par små klipp har vorte lagt ut på heimesida. Hadde det vore ein spøk (noko eg tviler litt på, for å vere ærleg) so er den ganske drøy, med tanke på all merksemda dette har fått på spesielt [ame=http://www.dvxuser.com/V6/forumdisplay.php?f=75]forumet til DVXUser.[/ame] Initiativtakaren er forresten Jim Jannard, som starta, og framleis er sjef for, Oakley...
Men det betyr ikkje nødvendigvis at eg trur på han over meg...
de har alrede hat stann på flee AV messer rundtom i verdens hjørne.
Bokmerker