Om du har sølt mat eller drikke på eller i kamera kan de sikkert prøve seg på at du har vært uansvarlig ved bruk. Siden det er konsumentelektronikk, og Elkjøp, vil jeg tro det skal gå greit. MEN ! Ting tar tid med dem..
Kjøpte i våres et Panasonic dv-kamera. Har vært godt fornøyd med det, men iløpet av sommeren har jeg opplevd striper på filmen ved avspillingen, lyden er også litt "hakkete" Det første jeg tenker er bilde/lydhue. Har prøvd rensekassett og det hjalp en del, men fortsatt er problemet der. Har kjøpt kameraet på eljkøp og kommer til å levere den inn. Er dette en garantisak, eller kan Elkjøp prøve seg med at jeg ikke har vært forsiktig nok og at jeg må erstatte reparasjonene?
Om du har sølt mat eller drikke på eller i kamera kan de sikkert prøve seg på at du har vært uansvarlig ved bruk. Siden det er konsumentelektronikk, og Elkjøp, vil jeg tro det skal gå greit. MEN ! Ting tar tid med dem..
Opplevde samme problemet under et oppdrag i kypros i sommer, da var det konstant klimaforandring da vi gikk utendørs i varmen inn til utesteder med aircondition og fuktighet under skumparty som ødela mekanikken, og jeg endte opp med å måtte bytte ut omtrent alt i kamerahuset...
Men kameraet ditt er jo nesten nytt, så om dette har skjedd så raskt, ved vanlig bruk, såklart det skal dekkes av garanti.
Men som olahaldor sier. elkjøp er elkjøp, det kommer til å ta tid.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Bokmerker