Interesting.....
http://www.mediachance.com/dvdlab/dof/index.htm
Fant dette snodige hjemmelagde adapteret,
alt man trenger er vist:
1 - a closeup macro lens
2 - the 35 mm lens
3 - lens bottom lens cap
4 - Motor from broken CD player
5 - CD dummy
6 - particle boards
7 - bunch of screws.
bortsett fra at jeg ikke skjønner dritt av hva den roterende plata skal være! hmmmmm.........
(ps: flere sider! bare trykk next nederst i høyre hjørne)
lt;div>Recon Pictures</div><br>
Interesting.....
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Eg heldt på å lage denne adapteren no. Har eigentleg hatt dette prosjektet veldig lenge, men har slitt med å få tak i ein makro/akromatisk diopter. No har eg uansett funnet eit kompromiss ved å bruke makrolinse frå ein gamal kikkert. Desse makrolinsene er veldig små (liten diameter), så eg slit med vignetting og barrel distortion.
Her er iallfall slik den såg ut for nokre månadar siden.
Eg har også eksprimentert veldig mykje med forskjellige ground glass, men har fortsatt ikkje komt fram til det perfekte. Har prøvd å pusse sjølv, men det blei ikkje bra. Eg har også prøvd sånn plastikk som er inni cd-mapper og ikkje minst ei blank cd-plate med scotch-tape på. Sistnemde fungerar best, men fortsatt ikkje optimalt.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Denne platen er hovesakelig en slags prosjektor skjerm ala det vi må ha for å se bilder fra en prosjektor. Men det med denne plata er at det blir som en gjennomsiktig skjerm, så det linsen som blir montert på viser på skjermen blir igjen filmet av kamaraet sinn orginale linsen. Grunnen til er at den roterer er for at en ikke vil få den samme teksturen fra sjermen på bildene.Opprinnelig postet av hhansf
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
så vill det si at den roterende plata lager en slags textur i bildet?
hmmmm........ interesant!
er det noen som vet hvor man kan få kjøpt de to linsene?
35mm og macro saken?
![]()
![]()
lt;div>Recon Pictures</div><br>
Jepps.
Du kan prøve Qxl eller Ebay.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Makrolinsen er eigentleg det vanskelegaste å få tak i. Du treng ein kraftig makro - og det er dyrt. Til min har eg brukt to linselementer eg fann i ein gamal kikkert. Det fungerar greit, men eg slit litt med vignetting og barrel distortion. Dessuten, viss du brukar ein billig og dårlig makro, er du _veldig_ utsatt for kromatisk abberasjon. Dei som lagar kommersielle adapterar brukar i staden noko som heiter akromatisk dipoter. Desse fungerar som makro, i tillegg til at dei filtrerar vekk kromatisk abberasjon.
Den spinnande CD-plata skal helst ikkje ha noko tekstur, berre vere frosta. Dersom du tek vekk linsa i eit speilreflekskamera, vil du sjå eit uklårt glas over spegelen. Denne fungerar på same måte som CD-plata. Å finne eit bra ground glas, er veldig vanskelig. Du må passe på at den ikkje er for gjennomsiktig, då vil du få vignetting, og heller ikkje for kraftig frosta, då vil du miste for mykje lys.
Lykke til! Det er kjekt når du først kjem inn i det. Men regn med litt irritasjon.![]()
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Bokmerker