-
21st December 2005, 15:36
Citizen
DVD-brenner: Direkte fra video kamera til DVD eller CD.
Går det ann? Jeg sliter fortsatt....Selv har jeg Pinnacle og brenneprogram. Tenkte at jeg skulle brenne fra videokamera til dvd/cd, sånn at jeg slipper å laste ned på harddisk eller pcen uten å redigere video. Er det mulig, da? Jeg føler det er mulig.
-
21st December 2005, 21:20
Vice Admiral (moderator)
Har aldri hørt om en slik løsning til datamaskiner, kanskje det finnes en eller annen dyr boks som kan gjøre det, men da tror jeg ikke du blander borti datamaskinen. Maskinen ville isåfall trengt mye ram! og det virker helt usannsynlig når du tenker på at råfilm må kodes før den passer på en dvdplate som dvdvideo, men hvis du tenker på dataplater så er det jo tenkelig.. Men jeg tror fortsatt ikke brenneren er rask nok til å lagre film realtime, måtte isåfall vært et separat program som gjorde dette?
vet ikke, noen forslag?
-
22nd December 2005, 11:50
Commodore
Har heller aldri høyrd om noko slikt, og eg tviler på at det er mogleg. Meiner eg las noko ein gong om at det var mogleg med ein "stasjonær" DVD-spelar/brennar (altso ein vanleg DVD-spelar som ein kopler til TV), om denne hadde firewireinngang. Men det kan vere eg hugser feil...
-
22nd December 2005, 15:33
Lieutenant
trur det skal gå me pinnacle studio 10 puls... vist du trykker på studio launcher så på instant cvc recorder....... har aldri prøvd det men det står under "Importer videoer rett fra videokameraet eller TV-tuneren din direkte til dvd, mens digitaliseringen pågår" :P lykke til :P
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker