Vil gjøre oppmerksom på at det er forskjell på å brenne DVDer og CDer. Kanskje ikke rent teknisk, men kompabiliteten på CD vs. DVD er noe blandet.
Gjelder det kun duplisering eller skal du ha print på platene også?
Sender deg en PM med kontaktinfo.
Har produsert en film.
Men problemet er at jeg ikke får brent CD'ene, noen som vet hvor det er mulig å brenne CD'er...
Jeg kan jo brenne de selv, men det går sinnsykt tregt pluss at jeg skal ha mange.
Jeg skal ha sånn ca 40-50stk...
Idè-layout-opptak-redigering-premiere!
Vil gjøre oppmerksom på at det er forskjell på å brenne DVDer og CDer. Kanskje ikke rent teknisk, men kompabiliteten på CD vs. DVD er noe blandet.
Gjelder det kun duplisering eller skal du ha print på platene også?
Sender deg en PM med kontaktinfo.
Stemmer, mente selvfølgelig DVD'er.
Har ikke tenkt noe print, har et sett med klistrebare lapper...
Idè-layout-opptak-redigering-premiere!
Hvis du skal ha 40-50 kopier som skal ha relativt bra kompabilitet mot normale stuespillere og helst uten feil, bruk ett firmat som har maskin for duplisering.
Kostnad mener jeg ligger på mellom 3 og 4000kr for 50 plater, i dvd cover med print på plata i farger.
I værste fall kan forsøk på å brenne så mange dvder etter hverandre på en del billig forbrukerutstyr ende med variabel avspillbarhet, feil og man kan i noen ytterst få tilfeller rett og slett slite ut den stakkars dvd brenneren.
Etiketter man limer på kan og være en dårlig deal, hvis man bommer ørlittegrann i forhold til plassering kan man påvirke balansen til plata. Dette kan medføre mekanisk støy fra spillern eller skader på dvd spiller, selvfølgelig er dette i væreste fall...
Hvis du fremdeles vil gjøre dette selv kjøp media av god kvalitet feks:
http://www.pxp.no/webshop/product_in...roducts_id=228
brant 100 dvd-er for et par måneder siden, vel å merke på 3 brennere samtidig, har ikke fått noen klager til nå, så det må være i ytterst få tilfeller som du da sier.
Et tips kan være å kjøpe en ekstern brenner, eller, man kan vel forsåvidt putte disse inn i datamaskinen også men. om den da blir slitt etc så går ikke det utover din ordinære maskin... har ikke en å linke til for øyeblikket desverre.
Og det med etikett på plata er nok en dårlig idè, klistre den heller inne i dvd-coveret![]()
Canon 7D
Sigma 30mm 1,4.
Tidligere: Sulunuu
Klipp media
Vi klipper mens du venter!!!
Vi brukte et firma som tok litt i overkant av 2.000 for 100 kopier med trykk på plata og fint plastcover.. Skal sjekke fakturaen når jeg kommer på kontoret i kveld og gi deg infoen deres.
Coming soon...
Bokmerker