Viser resultater 1 til 2 av 2
    Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Erfaring med bruk av LCD-TV til monitor?

Har sett på det at jeg kanskje skulle hatt en større TV i leiligheten. èn ting er for pleasure med DVD, XBOX og TV, det andre er bussiness - med tanke på at jeg kommer til å jobbe med HD/HDV stort sett. Er det bare tull eller er det en smule greit å jobbe med en monitor som durer på i HDTV-oppløsning?

Spør etter erfaringer, kort og godt. Har funnet en TV jeg har lyst på, har pengene - men mangler kunnskap og input på om dette er en "ok" ting å gjøre, fremfor å kjøpe en skikkelig HD-videomonitor på 9" eller 12" for omtrent 30.000!

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Erfaring med bruk av LCD-TV til monitor?

Har sett på det at jeg kanskje skulle hatt en større TV i leiligheten. èn ting er for pleasure med DVD, XBOX og TV, det andre er bussiness - med tanke på at jeg kommer til å jobbe med HD/HDV stort sett. Er det bare tull eller er det en smule greit å jobbe med en monitor som durer på i HDTV-oppløsning?

Spør etter erfaringer, kort og godt. Har funnet en TV jeg har lyst på, har pengene - men mangler kunnskap og input på om dette er en "ok" ting å gjøre, fremfor å kjøpe en skikkelig HD-videomonitor på 9" eller 12" for omtrent 30.000!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •