Det var eit pent kamera ja. Eg tvilar sterkt på at det kjem til å gå for 405$ med tanke på standen det var i.
Kom over et film kamera på ebay!
tenkte bare jeg skulle legge ut linken hvis noen ville se!
(16 mm arriflex) høyeste bud til dags dato er 405.00 dollar eller 2423.115 nok
http://cgi.ebay.com/ARRIFLEX-16MM-BL...QQcmdZViewItem
lt;div>Recon Pictures</div><br>
Det var eit pent kamera ja. Eg tvilar sterkt på at det kjem til å gå for 405$ med tanke på standen det var i.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
he he! tror nok det blir dyrere jeg å! men det er bare igjen 6 dager, så hvis det står på under 3500nok den siste dagen så skal jeg slenge inn et bud!![]()
kan nok tenkes at jeg får solgt det i Norge å!
sendte en mail til selgeren for å høre om han kunne gjøre et unntak, å sende det til norge hvis jeg vant budrunden!![]()
Får håpe å be!![]()
![]()
lol
Du får ha lykke til. Berre husk å slenge opp nokre bilete av skjønnheiten dersom du vinn :wink:
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
skal jeg gjøre vet du!![]()
Fett kamera, bare synd det står "USA and Canada shipping only." :cry:
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
åååååååå for en nydelig skjønnhet![]()
![]()
![]()
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
og synn det koster en milliard å filme og fremkalle 16mm :P
etter run through the jungle
Hold dere unna 16mm 's filmkamera. Utstyret koster fortsatt en god del penger, men koster enda mere i bruk. Ikke snakk om det du må kjøpe i tillegg. F. eks linser osv.
Ønsker du å leke med film, da er det mere anbefalt å kjøpe et eller annet billig super8 utstyr og leke en litt med det. Du finner veldig fort ut at å satse på høyere kvalitets video er mere nyttig enn å gå "billig" film vei.
Som sagt så sente jeg en mail, og jeg fikk til svar at det skulle gå bra å sende det til Norge, med forbehold om at jeg hadde pay pal konto.Opprinnelig postet av THX
Da gjenstår det bare å se! 5 dager he he![]()
![]()
Bokmerker