det er en stund siden men jeg filmet da skrekkfilm i
skogen om kvelden...det blir faktisk ganske bra...
nå for tida bør du filme i 9 tida og utover...
da blir det best resultat...
Det er mange som har prata om å filme srekkfilmer i skogen om kvelden. Når på kvelden man må filme, om man må ha med lyskaster +++
Har lett litt på nedlastinger å sånn, men er det egentlig noen som har gjort dette og fått noen resultater?? :roll:
..::: Interloop Productions :::...
det er en stund siden men jeg filmet da skrekkfilm i
skogen om kvelden...det blir faktisk ganske bra...
nå for tida bør du filme i 9 tida og utover...
da blir det best resultat...
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Ligger den filmen på nett eller?
Du kan jo filme i sommernatt (hvor det er ikke så mørkt) - så kan du justere fargen etterpå. Men ikke prøv det direkte på en film - sjekk/tren litt på forhånd.
nei...den sugde så jævlig hardt pga av
mangel på ferdighet og dårlig tid...
men kan vel finne fram en av scenene jeg
filma i mørket og legge det ut hvis jeg
fortsatt har det på en dv tape da...
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
du burde ikke filme når det er alt for mørkt. film etter sola har gått ned, eller sånn at den ikke skinner inn i kameravinkelen, også lager du det mørkere digitalt etterpå ved å justere farger og sånt
Spurte egentlig om noen hadde lagt noen sånne filmer jeg. Ikke hva jeg må gjøre for å filme en sånn.... :wink:
jeg og filmgruppa mi har faktisk lagt vår siste film til skogen. Kan kanskje legge ut filmen når den er ferdig. Mange skogsscener. Et strømagregat ble brukt for å kjøre strøm til 3 lyskastere samt en tv skjerm til produsent. Ekstern lydmann ble også brukt. Det er avslutningsfilmen på vk1, men det ser ut for at vi ikke blir ferdige før eksamen finner sted. Screenshots kan være mulig hvis ønsket...
år medier og kom. vk2 | åkra
Finner ikke original video, men her er en testvideo som jeg filmet om dagen og gjorde om til natt (eller morgen?). Brukte contrast, brightness og color balance. Men her virker det ikke så skremmende, hehe.
http://home.no/melwasul/fx/digitalnight.mov
har et prosjekt på gang der vi skal filme nesten hele filmen i en skog..
bare nevner det.... :wink:
Bokmerker