Hva er det som ikke er mobilt med SP? Greit nok at kassettene er litt store men det går da fint det!
Tanken har slått meg flere ganger når vi har vært ute på flerkameraproduksjon.. Finnes det DV/DVCAM bakstykke til JVC KY-27? Vi har bygd den om fra BetaSP til å benyttes med CCU. Og pga dybdeskarpheten, superlinsa og allting, hadde det vært killer å kunne brukt den mer mobilt. Den er helt RÅ!
Input hadde vært kjekt, folkens.
Hva er det som ikke er mobilt med SP? Greit nok at kassettene er litt store men det går da fint det!
Leste du det jeg skrev egentlig? Den er bygd om, og må derfor brukes i samsvar med CCU og det hele.. Den blir dermed brukt kun i forbindelse med flerkameraproduksjoner.
BetaSP-bakstykket gikk kaputt, og det koster en halv formue den dag i dag å få dette reparert, dermed er det ikke interessant. Om det skulle finnes DV/DVCAM bakstykke er det vel så interessant fremfor å reparere BetaSP.
Du sa ingenting om at SP-bakstykket ditt var ødelagt.
Og det er irrelevant dersom det skulle fungert, når det er DV/DVCAM jeg ønsker.![]()
Sjekk med Videoutstyr, Video4 og 2MTV, de bør kjenne til om slikt i det hele tatt finnes.
Og ja skjønte hva du ville med bakstykket 8)
Jeg ser jo at du spurte spesifikt etter DV eller DVCAM, men Betacam SP er like mobilt det. Så jeg tenkte like godt at hvis du allerede hadde et Betacam SP bakstykke så kunne du heller bruke det enn å bruke mange tusen på et nytt bakstykke.Opprinnelig postet av OlaHaldor
Klarte ikke la de tekniske fingrene google litt.... :lol:
https://www.jvc.ca/jvcpro/product-de...model=BR-DV10U
JVC lager en, BR-DV10U "This MiniDV recorder docks to JVC professional 3-CCD cameras, such as the KY-D29U, KY-19U, and KY-27 series."
Bokmerker