Da maa du rippe footage du vil ha fra en DVD eller fra en nedlastet film, og aapne prosjektet i redigeringsprogrammet.
(Ja, jeg vet det er irriterende med to a'er, men saan skjer naar du sitter paa en internett kafe paa Kreta)
hei,
hvis det i det hele tatt går an, lurer jeg på hvordan jeg kan få ting fra andre DVD filmer inn i redigerings programmet mitt? for eksempel legge inn en scene fra Jurassic Park inn i mitt redigreingsprogram uten å filme rett fra TV-en.
Håper noen skjønte hva jeg mente!![]()
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Da maa du rippe footage du vil ha fra en DVD eller fra en nedlastet film, og aapne prosjektet i redigeringsprogrammet.
(Ja, jeg vet det er irriterende med to a'er, men saan skjer naar du sitter paa en internett kafe paa Kreta)
ok,
jeg har et rippe program, men jeg skjønner ikke noe av det. er det noen som vet om et lett program jeg kan få tak i?![]()
Hei , Du kan rippe det eller øverføre det via et TVkort eller lignende :-)
eller trikse med å koble et DVkamera til DVDspilleren analogt.
Er det gordeon knot du har? (rippeprogram)
OFFTOPIC: Hvor på kreta er du Kyrre?
uhm, hva hvis jeg vil rippe 10 sekunder klipp fra dvden? jeg tenkte å samle flere klipper fra forskjellige dvder i en video
det jeg gjør nå, er å rippe hele filmen, og klippe bort den små delen - tungvint
det må være et eller annet program som kan klippe ut en liten del av dvden? som å recorde?
Det finnes DVD rippe programmer der du kan rippe scener av filmen
hvordan legger jeg det inn i redigeringsprogrammet etter at jeg har rippa det?
vanligvis ripper du det til mpg eller avi, dermed kan redigeringsprogrammet bruke disse fileneOpprinnelig postet av erdnis
![]()
kobl opp kameraet ditt i output'n til dvd spilleren, sånn at den trur kameraet er en tv.
så bare recorder du det som kommer opp på lcd skjermen.
var vel sånn jeg gjorde det en gang i tiden, om jeg ikke husker feil
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Stemmer, bør funke bra det :-)Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
Bokmerker