Noen her som har søkt/fått innvilget støtte fra Frifond film og tv?
Lurer i så fall om noen har noen hendige tips og triks på lur![]()
Aldri søkt, , men en kompis av meg sendte inn en ryddig og pen søknad samt manuset sitt.
Har søkt og fått tildelt penger til produksjon av to TVprogrammer.
Tipset om å sjekke kompetansebanken er bra. Du må sjekke at prosjektet ditt følger retningslinjene 100%, og eventuelt tilpasse prosjektet til retningslinjene. Frifond er veldig nøye med å sjekke disse.
Hei!
Jeg har tenkt til å søke til Frifond Film og Tv..
men lurer på om noen kan fortelle meg hva
Prosjektbeskrivelsen og
Plan for formidling
er?
Kunne ønskt meg et eksempel på PLAN TIL FORMIDLING.. for har faktisk ingen peiling, på hva det er...
Takk på forhand, hadde vert bra med et hurtig svar i og med at det skal leveres inn 10. oktober!
Prosjekt beskrivelse sier jo seg selv, en beskrivelse av prosjekte ditt. Altså hva du skal ha penger til.
Plan for formidlig er vell noe budsjett lignende? Så de vet akuratt hva du skal bruke dems penger på. Så de ikke ender opp til ny playstation på rommet ditt.
Jeg antar at formidling enten handler om hvordan du skal vise fram filmen din, i hvilke medier, festival, dvd etc, eller så er det hva du ønsker å oppnå hos seeren med filmen din; hva du vil formidle med historien. Siden det står plan for sådan, så tror jeg det betyr førstnevnte: Hvordan du skal få spredd møkka.
hmmm, takk for et par forsåvidt gode svar. tror jeg skal sende e-post til frifond for å få et HELT konkret svar! ^^
Bokmerker