så fin ut den.. litt kult at du la på den effekten allerede under filminga av malingen,, Er dette en veldig sterk grønnfarge??
Hei! dere har kanskje sett at jeg har posta i de forskjellige green screen postene, men nå gikk jeg for å maler en vegg i rommet grønn.
Farge koden jeg brukte var S1070-G30Y- Maling kjøpte jeg på Coop Obs, 3 liter, (fikk litt for mye) det kosta rett under 200.
Før dere ser videoen, må jeg bare si at jeg er ganske så nybegynner på chromakeying, så både lyssetting, og jobben i vegas er ikke perfekt. Men det funker siden det er første gang.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=IetY4a81fn4"]YouTube - Green Screen Paint[/ame]
Er det noen som vet hvilket program jeg må ha for å også fjerne skyggene?
På noen andre slike videoer, har de skygger i massevis, men de blir 100% borte når de har keyet ut. Har hørt at Final Cut Pro er ganske bra, får vel skaffe meg det når det blir mac!
Hilsen Simon Klovning
så fin ut den.. litt kult at du la på den effekten allerede under filminga av malingen,, Er dette en veldig sterk grønnfarge??
Steike, det der var jo dødstøft! Hvor gammel er du egentlig? Hehe.. Foreldrene mine hadde aldri latt meg male veggen grønn![]()
Utrolig stilig! ;D så veldig bra ut!
Er det du som mailer også?
Canon 7D
Sigma 30mm 1,4.
Tidligere: Sulunuu
alekstef2: hehe, jeg er 13 år. Er ganske interessert i slike ting, og jeg brukte egne penger, og brukte en del mas, og det funka. Er fornøyd. Takk for fin tilbakemelding.
Sulunuu: Det er jeg som maler jaTakk for fin tilbakemelding!
Jeg og Jan Inge Wiig er også 13.
Joke.
Men ser ut som det er "generasjonsskifte" på forumet.
Sist endret av Arne Undheim; 27th August 2009 kl 20:28
Ok, (fare for off topic her ass)
D
Bokmerker