Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 15
    Commodore
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    854

Standard Headset til felt bruk?

Jeg har fra før ett Sony7509HD headset, veldig fornøyd med lyd og generell kvalitet.
    Men trenger ett mindre ett og mer praktisk til bruk i felten, det jeg har nå er rett og slett for stort og kommer ofte i veien/i veien = lett at ting blir ødelagt...

Noen som bruker eller har testet Sennheiser HD 25-1 II?

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Felt bruk? Som i at grunnen til bruken av høretelefonene har opphørt? Skjønner ikke helt hvor du vil.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2007
    Svar
    66

Til bruk i skauen,fjellet, ute i naturen?

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Jeg antar at du med felt bruk mener at øretelefonene skal brukes til å sjekke lyden under innspilling og ikke mens man har grå hår under lydkorreksjonsprosessen. Ergo, big is bettah! Det viktigste er vel at lyden høres godt, og at man isolerer lyder fra utsiden. Eventuelt det som vil være bedre, som er mindre og mer praktisk, er de ørepluggene som man kan presse så langt inn i øret at man ikke kan høre annet enn musikken som suser fra dem. Ikke noe som kommer i veien da. Men hvordan kan de øretelefonene du har være strørre og mindre praktiske enn Sennheiser sine? Hvordan vil de være mindre i veien?

Hvis du med felt bruk mener at du skal bruke det i felten, må jeg si meg noe forvirret da dette vil stenge ute ordre fra øverskommanderende. Ikke vil man høre fi som tråkker på en tvist heller. Er det i det hele tatt lov? Jeg vet det mye musikk i actionscener og krigsfilmer, men tror ikke blir særlig enklere å krigføre bare fordi man hører på Wagners Walkürenritt.

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Sitat Opprinnelig postet av Eruondo
    Til bruk i skauen,fjellet, ute i naturen?
    Så du tror han mener feltbruk? Han ville nok sikkert skrevet feltbruk om han mente det. Men kan jo hende han er en av disse noksagtene.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Jeg har et MDR-7506 og er steinfornøyd. Funker like godt ute i felten som innendørs foran skjermen.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    149

jeg har ett par Akg k271studio og et par beyer dynamic 990pro. Syns begge disse gjør seg fint til lydopptak både inne og ute.

Og Kenny Wang. Bli litt voksen. Har ikke sett du har hatt en eneste fornuftig post her det siste halvåret.

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Da husker du bare de postene du vil huske, subben. Det er dessuten bare unger, senile og evneveike som ikke klarer å skrive korrekt norsk. Men voksen har jeg absolutt ingen ambisjoner om å bli. Voksne folk er kjedelige, snurte, lite selvironiske, humorløse og ansvarsbevisste. Fysj! Mon tro hvorfor det er blitt sånn at man skal si fra seg mer og mer av det man synes er moro, og følge instinktene sine mindre og mindre dess eldre man blir. Man blir bitter av å følge plikten sin. Grunnen til at vi ikke får lov til å si eller gjøre hva vi vil uten at noen skal be deg bli voksen, er fordi toget allerede har dratt for disse folka. De er ikke i kontakt med verken sitt indre barn eller sitt indre dyr. Men jeg synes ikke synd på dere, det er deres eget valg, men ikke la det gå utover meg.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Sørumsand
    Svar
    636

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Da husker du bare de postene du vil huske, subben. Det er dessuten bare unger, senile og evneveike som ikke klarer å skrive korrekt norsk. Men voksen har jeg absolutt ingen ambisjoner om å bli. Voksne folk er kjedelige, snurte, lite selvironiske, humorløse og ansvarsbevisste. Fysj! Mon tro hvorfor det er blitt sånn at man skal si fra seg mer og mer av det man synes er moro, og følge instinktene sine mindre og mindre dess eldre man blir. Man blir bitter av å følge plikten sin. Grunnen til at vi ikke får lov til å si eller gjøre hva vi vil uten at noen skal be deg bli voksen, er fordi toget allerede har dratt for disse folka. De er ikke i kontakt med verken sitt indre barn eller sitt indre dyr. Men jeg synes ikke synd på dere, det er deres eget valg, men ikke la det gå utover meg.
    Dette anser jeg som et seriøst innlegg.
    Nå kan du vente 6 måneder til neste gang, Wang!
    Laks

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Puh. Godt å få det overstått.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg