Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    169

Standard Hjelp med kvalitet på bilde !

Hei. Har ett mini dv kamera. Er en ting som er så vanskelig som håper dere kunne hjelpe meg med. Når jeg filmer å ser på skjermen på kamera blir det drit bra. så legger jeg den over på pcen. å om jeg spiller i quick time player så blir det drit dårlig. spiller av jeg i windows media player blir det drit mørkt. og spiller jeg av i nero så blir det skikkelig lyst. redigerer det i after effect etterpå. å da lager jeg som avi men da blir det drit dårlig. men om jeg lager som quick time da så blir det ganske bra. hva er det dere pleier å gjøre ? : )

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim
    Svar
    120

Standard Sv: Hjelp med kvalitet på bilde !

VLC is my answer.
    PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
    Camera: SONY HVR HD1000E
    Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    169

Da er det noe galt. Både når jeg ser film i windows media player eller vlc som du sa så blir det drit mørkt. hva er det ? Om jeg ser på en vanlig fiml så blir det også det

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Svar
    173

Bildet på kamera LCD´n gir ofte et feil bilde av hvordan det vil se ut, så hvis det virker lysere på kameraet men mørkere på dataen er det ikke noen spesiellt uvanlig.

Lieutenant Junior Grade Fredrik J.R sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    Trondheim, Norway
    Svar
    43

Pass også på at LCD-skjermen ikke er vinklet feil. Da er det lett å "bli lurt".

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •