VLC is my answer.
Hei. Har ett mini dv kamera. Er en ting som er så vanskelig som håper dere kunne hjelpe meg med. Når jeg filmer å ser på skjermen på kamera blir det drit bra. så legger jeg den over på pcen. å om jeg spiller i quick time player så blir det drit dårlig. spiller av jeg i windows media player blir det drit mørkt. og spiller jeg av i nero så blir det skikkelig lyst. redigerer det i after effect etterpå. å da lager jeg som avi men da blir det drit dårlig. men om jeg lager som quick time da så blir det ganske bra. hva er det dere pleier å gjøre ? : )
VLC is my answer.
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Da er det noe galt. Både når jeg ser film i windows media player eller vlc som du sa så blir det drit mørkt. hva er det ? Om jeg ser på en vanlig fiml så blir det også det
Bildet på kamera LCD´n gir ofte et feil bilde av hvordan det vil se ut, så hvis det virker lysere på kameraet men mørkere på dataen er det ikke noen spesiellt uvanlig.
Pass også på at LCD-skjermen ikke er vinklet feil. Da er det lett å "bli lurt".![]()
Bokmerker