Det kommer helt an på hvilket kamera du har, det, men det er ofte en minijack med tre ledere i tror jeg. På Panasonic sine kameraer pleier det å være en egen. Hvilket kamera har du?
Trenger noen meter med slik kabel man har fra AV-utgangen på kameraet til rød-gul-hvit-phonoplugger på TV-en, hva er navnet på den? Noen som vet hvor lang man kan få slike kabler til anstendige priser? ClasOlson eller videobutikk?
![]()
Det kommer helt an på hvilket kamera du har, det, men det er ofte en minijack med tre ledere i tror jeg. På Panasonic sine kameraer pleier det å være en egen. Hvilket kamera har du?
Kan denne kabelen være det du leter etter?
Mye mulig. Men det ser ikke ut som om den var særlig lang. Regner med denne http://www.clasohlson.se/Product/Pro...px?id=20186798 er den samme.
Jeg skal bruke det til å koble kameraet til en reise-tv (til monitor-bruk, det er ofte XL1s mangel på utvendig lcd-skjerm kommer til kort), skissér gjerne andre kabel-løsninger hvis noen har forslag.
Edit: skrivefeil
Er nok samme kabel, ja. For kort? Er jo ikke verre enn at du kjøper et skjøtestykke på enten Biltema eller Clas Ohlson og bruker en helt vanlig gul komposittkabel og skjøter de sammen.
Bokmerker