du kan bruke premier for å få munnings flamme, finn munnings flamme bilder også bruk Luma key! funker fett! vil du ha lys også legg på lens flare
Bruker Le versjon 6. Perfekt program.
Når det gjelder pistoleffekt, så kan du bruke Adobe After Effects sikkert, eller AlamDv2
ww.ustedalen.com
du kan bruke premier for å få munnings flamme, finn munnings flamme bilder også bruk Luma key! funker fett! vil du ha lys også legg på lens flare
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Takk Freddern. Skal få tak i det...
Er AlamDV noe bra? redigerings program, eller bare VFX?
Jeg har ikke peil på de programmene! har brukt Premier i helemitt film liv! heheh! så! veit ikke! er drit fornøyd med premier! trenger ikke bedre! har jo seff masse ekstra prog!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Jeg bruker Pinnacle Studio 9...ikke akkurat det beste programmet.
Jeg har Vegas 4 også men jeg har problemer med å installere det :cry:
man who casts no shadow has no soul.
jeg bruker Pinnacle Studio 9, men prøver å gå over til Vegas 4.0, men det er et veldig stort steg å gå synes jeg siden Studio er så simpelt ogVegas er (etter min mening) litt avansert. Sikkert fordi jeg er vant til Studio!![]()
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
jeg har vegas 4.0 og adobe after effects![]()
vegas er et utrolig bra redigeringsprogram! veldig få begrensninger!
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
hva er prisen på vegas? ps jeg bruker pinnacle og synes det er ett greit program jeg, jeg kan lage det jeg trenger der, ellers lager jeg effekter i andre programmerOpprinnelig postet av Goggo
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
AlamDv er bare ett effektprogram. Veldig kjekt i noen sammenhenger, andre ikke. Vil nok egentlig anbefale After Effekts...Opprinnelig postet av LRSN
ww.ustedalen.com
Bokmerker