Jeg liker best produktene fra Benq !
min er Benq Tcp03, og den er jeg jævelig happy med :P
![]()
Jeg har tenkt til å bytte ut den store klossen av en PC skjerm med en ny og bedre en.
Hva er den beste skjermen å bruke til pc videoredigering i dag ?
Takknemlig for svar :-)
Jeg liker best produktene fra Benq !
min er Benq Tcp03, og den er jeg jævelig happy med :P
![]()
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
en kamerat av meg kjøpte denne sjermen på elkjøp!
det var noe til sjerm! jeg har aldrig sett noe slik før! (kvaliteten)
bortsett fra HD da! men da snakker vi en annen prisklasse!
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...MAAAEODuI03xiL
pluss at når du kjøper noe på elkjøp, så kan du jo levere den tilbake inen 30 dager og få pengene dine tilbake uten spørsmål! eller eventuelt kjøpe en annen sjerm!
lykke til med valget da!![]()
lt;div>Recon Pictures</div><br>
hhansf - hørt om tinyurl?! :?
19" widescreen, er litt 'billig' syns jeg. Skjermen i pris trenger ikke være billig, eller dens fargegjengigvelse etc - men OPPLØSNINGEN er langt på nær nok - i allefall for meg.
Jeg har en 20" widescreen ViewSonic, 1680x1050 oppløsning, og jeg vet det går an å få kjøpt i enda større varianter som har enda større oppløsning - for de som har pengene til det.
Har intet vondt å si om ViewSonic, eller stedet jeg kjøpte den fra. Servicen er knall, og de er imøtekommende når det gjelder garanti.
edit: glemte link/bilde
http://www.netshop.no/aspx/produkt/p...spx?plid=32389
![]()
Hva med LG 22" LCD monitor L226WTQ-WF?
1680x1050, 2ms, 3000:1, VGA,DVI - for 3250 kr på netshop.no. Er det ikke bra med kontrast på 3000:1?
Selv foretrekker jeg Apple sine skjermer. Jobber en del med dem, men har dessverre ingen selv![]()
Jeg er godt fornøyd med Samsung SyncMaster 940n
Samsung Syncmaster fungerer bra til video, samme paneler som dell, apple, eizo osv, men er mer egnet til video enn feks. Eizo. Er fornøyd eier av to stk Syncmaster 215tw, finnes nok bedre, men de koster MYE MYE mer.
Noe som nå er viktig å få med støtte for er HDCP over dvi så du får sett på hd dvd av noe slag i "fremtiden", uten det er selv en svindyr coloredge skjerm fra eizo umulig å få sett film på.
Tusen takk
Her var det flere skjermer som fristet veldig...............................
Jeg har hørt at skjermkortet har veldig mye å si også, like mye som selve skjermen ?
Er det noen som har forslag til hvilket skjermkort som er egnet i dag til redigering på pc?
Apple Cinema HD 30":wink:
Der snakker vi skikkelig skjerm..!
Ellers ville jeg nok gått for Samsung 24" LCD Syncmaster
Det burde holde en stund![]()
AG
Bokmerker