Sony sin GVD1000 Video Walkman kan kanskje vere noko, men den er dyr. Trur den koster rundt 14 000kr ny.
Det finst sikkert andre alternativ, men eg veit ikkje om nokon. Desverre.
hei.
trenger en slags opptaker med rca(composite) inngang som kan ta opp i noen timer. det kan være hardisk eller dv. Den må gi dv kvalitet da.
har til nå brukt dv kamera med av inngang, men ønsker en egen opptaker for dette. fins det??
har ikke sett noe sånt til salgs no sted. må kunne gå på batteri og være liten.
ultimedia Addict - www.kimandresen.com
Sony sin GVD1000 Video Walkman kan kanskje vere noko, men den er dyr. Trur den koster rundt 14 000kr ny.
Det finst sikkert andre alternativ, men eg veit ikkje om nokon. Desverre.
den var jo veldig fristende da.. står at den jobber i NTSC. vil dette være no problem for pal tv hjemme?? evnt. for kameraer koblet inn med analog inngang???
uansett så blir den nok litt dyr.. noen som vet om noen billigere alternativer??
Kjøpe brukt?
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
ja gjerne brukt..har du noen ideer om hvem som selger sånt brukt? har ikke funnet noe..
Jeg aner ikke jeg. Det eneste som popper opp i huet mitt er ebay og qxl.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Grunnen til at det står NTSC er at det der er den amerikanske Sony-sida. Den finst i PAL-versjon og:
http://www.dmc.no/default.asp?uid=213&;CID=34
Ikkje verdas mest oppdaterte side, men om du skriv ein mail vil du fort finne ut om dei har den endå.
Om du vil kjøpe brukt kan det hende det finst nokre av den tidlegare modellen, GV-D900 og.
takk for svarfår se hva jeg finner ut av..
Hva er egentlig mini bullet cams?
Er det små kameraer uten opptaker?
Har du en link til en nettside hvor det selges?
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
et eksempel:
http://www.spyshop.no/index.php?page...=32&;pID=11610
dette er en dyr vantett type.
jeg driver et firma som skal begynne å selge sånne kameraer etterhvert. langt billigere. 5-600kr maks. (ikke vantett da) og de har kun 1mm linse..
kanskje jeg gidder legge ut et bilde av en snart hehe..
men jeg trenger en OPPTAKER!!! det selger dem nemlig ikke billig i japan..har ikke funnet det enda hvertfall
Bokmerker