forrstod ingne ting...
Skal først ha en sang som spilles av. Så skal det plutselig spilles av en helt annen sang som starter midt i den første sangen. Mellom sangbytte hadde jeg tenkt å legge inn en eller annen lyd effekt så det høres ut som den første sangen blir ødelagt før den andre sangen starter.
Håper noen skjønner hva jeg mener (har hørt denne lyd effekten mange ganger på filmer/TV show)
![]()
Med vennlig hilsen
Phex
forrstod ingne ting...
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
tror kanskje jeg forstår hva du mener...
noe som dette ?
en slags overgang..
Tenker du på sånn LP plate scratching? Sånn typisk DJ ting?
Jeg brukte "bytte-TV-kanal" lyden i min eksamensfilm for å gå fra en sang til neste. Men dette var i en sammenheng hvor sang nr. 2 kommer fra TV'en. Eller, det skulle virke som om den kom fra TV'en ihvertfall. Den er nå uansett lagt på i ettertid.
Begynner sang nr. 2 rett etter ødeleggelsen av den forrige sangen? Eller skal du ha en pause i mellom? Nå vet ikke jeg sammenhengen her, men kunne du brukt "skifte-radio-kanal" lyd?
Jepp, akuratt sånn! TakkOpprinnelig postet av KUDi
(hvor fant du den?)
Sånn LP plater scratching aktig sak ja (sjekk lyden til KUDi).Tenker du på sånn LP plate scratching? Sånn typisk DJ ting?
Jeg brukte "bytte-TV-kanal" lyden i min eksamensfilm for å gå fra en sang til neste. Men dette var i en sammenheng hvor sang nr. 2 kommer fra TV'en. Eller, det skulle virke som om den kom fra TV'en ihvertfall. Den er nå uansett lagt på i ettertid.
Begynner sang nr. 2 rett etter ødeleggelsen av den forrige sangen? Eller skal du ha en pause i mellom? Nå vet ikke jeg sammenhengen her, men kunne du brukt "skifte-radio-kanal" lyd?
Sang nr. 2 begynner rett etter ødeleggelsen av den forrige sangen ja. Bruker den lyden til KUDi jeg, den funket bra!![]()
Med vennlig hilsen
Phex
Ikke helt sikker på hvor jeg fikk tak i den men, den var i lydeffekt "arkivet" mitt :P har brukt den et par ganger før.
Dette topicet er lagd før......
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
fikk du en sånn dejavu følelse eller noe?
Viktigeste er at phex fant en løsning på problemet sitt..
her er min dejá vu-følelse...Opprinnelig postet av KUDi
Not that it matter.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bokmerker